Allen,
ik ben net begonnen met het ontwikkelen van een Domotica netwerk zoals ontwikkeld en beschreven door Heino Peters. Ik heb een mechanische achtergrond, software en electro zijn hobbies. Voor de software ben ik met C# aan de gang en voor wat betreft de HW ben ik zojuist begonnen met het solderen van de interfaceprint. De komende tijd ga ik met een interfaceprint en twee IO modules aan de gang in een testfase om de software werkend en liefst zelfs op niveau te krijgen. Het wordt waarschijnlijk een lange leerweg. En daarmee kom ik bij mijn onderwerp.
Is het geen goed idee om een mailing-lijst te verzamelen van iedereen die met het ontwerp van Heino aan de gang is?
Los van de forum waarin men toch maar beperkt actief is, kunnen we elkaar dan ook inlichten over wat we individueel bereikt hebben en vragen stellen over problemen waar we wellicht allemaal tegenaan lopen. Als je je bij een dergelijk mailinglist wilt voegen, stuur mij dan even een PM. Ik zal het dan verder oppakken om de contact lijst bij te houden en bij veranderingen rond te sturen.