Hey Gizmo!
ik voel me vereerd nog niet eens lid en nu al topic voor mij geopend zonder dat ik op dit forum lid ben(net even aangemeld).
maar goed ik zal even mijn motieven en planning uit een zetten.
Motieven:
Ik ben op m`n werk net 1 maand weer druk aan het programmeren in visual studio 2008 (VB) en heb de smaak wel te pakken.Daarvoor op school ook wel in 2005 gewerkt daar was het minder leuk.
Omdat ik het 1 en ander aan x10 heb liggen heb ik homeseer is geinstalleerd , ik kwam tot de conclusie dat ik dit 2jaar geleden ook al is had gedaan. Bij m`n (nog te kopen huis) wil ik dit graag gaan gebruiken.
De set van LEMF kan ook aangesloten worden op een computer en daarom zou het dacht ik mooi zijn om de ambilight set ook via de touchscreen interface te kunnen bedienen. elke RGB kleur een aparte slider audio tv of Pc mode aan zetten etc..
Via de plugin zou je dan ook een x10 afstandbediening(logitech harmony

) kunnen gebruiken om de kamer een andere kleur te geven (d.m.v. events ,met x10 als trigger).
Planning:
De komende tijd( dit weekend in iedergeval) ga ik de plugin-api van homeseer is bekijken voor het aanmaken van nieuwe apparaten. De softwareontwikkeling van LEMF is echter nog onbekend. Ik neem aan dat hij eerst een eigen applicatie ontwikkeld en daarna pas een api om de boel aan te spreken.ik zal hem hier nog even over vragen via de mail wat zijn planning is omtrent de pcsoftware, api en documentatie.