Het panel zou tijdens het initialiseren op downloaden moeten gaan maar daarna weer naar ready moeten terugkeren, niet alleen in Homeseer maar ook op het panel zelf. Kan je de log sturen, met debug level 3, van het opstarten van Homeseer totdat de plugin geinitialiseerd is? Dit zorgt er idd voor dat je geen commando's kan uitvoeren en ook geen events ontvangt van de sensoren.
*Kan pincodes niet selecteren/blauw maken en vervangen, moet de asterix weg-backspacen voordat ik de pincodes kan invullen
Welke browser gebruik je want bij mij werkt dit gewoon. De asterixen staan er omdat er een pin code is geconfigureerd, maar deze zouden overscherven moeten kunnen worden
*Wellicht melding maken in het rood als de gekozen COM poort niet klopt?
Ik denk dat dit niet gaat lukken, maar ik zal er naar kijken.
*In *.ini file de pincodes coderen?
Stond al op mijn lijstje maar eerst alles maar aan de praat zien te krijgen.
*Panel wordt pas aangemaakt na monitoren zones, wellicht gelijk maken voor monitoren zones?
Wat bedoel je hiermee? Het panel device wordt aangemaakt zodra de plugin wordt gestart en er nog geen panel device was.
*Het is mij niet duidelijk waar de laatste drie punten voor staan (state, trouble, value)
Dit wordt nog wel duidelijker gemaakt, het zijn nu allen waarden die voor mij wel betekenis hebben

* Wellicht om in en uit te schakelen een code vragen?
Deze mogelijkheid biedt Homeseer niet (tenminste ik zou niet weten hoe). De code die je koppelt om de buttons hebben niet de mogelijkheid om een dialoog met de browser aan te gaan.
Rene.