Ik merk juist op de site van de Nederlandse importeur dat hij niet langer naar Belgi verzendt, hij wijst Belgische klanten richting robotec.be.
Dus ben ik even gaan zoeken naar Belgische sites waar ik hem kan kopen, en kwam bij Vandenborre (een grote witgoed keten) terecht (
http://www.vandenborre.be/WEB/NL/Robot- ... 9mSe9nSC8k) waar hij nog goedkoper is dan zelfs met de 20% korting.
Ik zal hem dus daar gaan halen.
In ieder geval bedankt voor alle moeite!
Reemster: Wij hebben geen hond, dus dat hij mogelijk problemen heeft met hondenharen zit ik niet mee
[EDIT]
Ze hebben blijkbaar hun fout ingezien bij Vandenborre, en hun prijs aangepast naar 349 euro. Het ziet er naar uit dat ik geluk heb gehad toen ik de mijne daar heb besteld voor 264 euro
[EDIT2]
Zojuist bericht gekregen dat ik hem mag gaan oppikken
[EDIT3]
Zojuist een gaatje geboord in het deksel, om gemakkelijk bij de programmeer poort te kunnen. En me natuurlijk de dag erna bedacht dat ik toch iets anders ga moeten bedenken want dat hij met zo'n grote stekker erop toch niet onder de salontafel en sofa geraakt, en dus dat gat voor niets heb geboord :/
(Ik ben het zo aan het regelen dat m'n domotica computer de roomba aan het werk stelt wanneer nodig via een arduino met xbee die aan die programmeer poort hangt. Als ik tenminste voldoende stroom van die poort kan trekken voor de arduino en xbee...)