Page 2 of 2

Re: Rooted Toon: Homey support?

Posted: Mon May 01, 2023 11:18 am
by oepi-loepi
klopt helemaal. Werkt hij bij jou goed op een nieuwe Homey Pro 2023?

Re: Rooted Toon: Homey support?

Posted: Fri Dec 29, 2023 1:20 pm
by Rob111
Hoi, ik heb de app toon water geïnstalleerd op de toon en op de homey pro 2023 maar ik weet niet hoe ik nu verbinding moet maken. Ik wil geen water meter uit lezen , en dat is blijkbaar de enigste optie die ik kan vinden in de app die ik op de toon heb geïnstalleerd. Ik wil mijn toon opnemen in mijn homey systeem zo dat ik hier loeps voor kan maken en commando's kan geven. Alvast bedankt, ben een absolute beginner ! 🫣😁

Re: Rooted Toon: Homey support?

Posted: Sat Dec 30, 2023 6:07 am
by oepi-loepi
Verwijder de app toonwater uit de toon. Dat is om water uit te lezen.

Let op doe de volgende stappen op de webapp (https://my.homey.app) van homey (dus niet de app).
Op de homey heb je de app geinstalleerd. Ga daar naar apparaten en klik op het plusje rechtboven (apparaat toevoegen).
Kies daar het merk toonWater.
Kies dan voor toonThermostat als device
Geef het ip adres van jouw toon in en geef met de vinkjes aan of je water, gas, elektra en/of stadsverwarming hebt

Daarna heb je een nieuw device in je homey