Homeseer icm ImperiHome

Homeseer Forum in het Nederlands (DUTCH forum)

Moderator: Ruud

Post Reply
pazzje
Starting Member
Starting Member
Posts: 33
Joined: Sat Aug 27, 2011 10:01 pm

Homeseer icm ImperiHome

Post by pazzje »

Draai al jaren Homeseer2. En hoe goed en flexibel ik het programma ook vindt, de webinterface is me altijd al een doorn in het oog geweest.
Het ziet er allemaal vrij gedateerd uit. HS3 is ziet er al iets beter uit. Ook HomeseerTouch is net niet qua design (zonder weken aan een template te werken).

Nu kwam ik imperihome tegen. http://www.imperihome.com/.
Dit is een domotica webinterface voor smartphone en tablet die via een api oa kan samenwerken met bv domotigz en andere software.

Helaas staat homeseer niet in het lijstje. Nu ben ik slecht in programmeren anders had ik een effe een interface geprogrammeerd, maar ik vroeg me af of hier al meer mensen mee bezig zijn?

Kom de term imperihome op dit forum kompleet niet tegen en op het homeseerforum welgeteld 1 maal
martinisoft
Member
Member
Posts: 98
Joined: Fri May 07, 2010 10:39 am
Location: The Netherlands

Re: Homeseer icm ImperiHome

Post by martinisoft »

Ik vraag me precies het zelfde af, mij lijkt ImperiHome ook een zeer geschikte frontend voor HS3.
Vandaar dat die éne Hit die je hebt gehad in het HS forum een post van mij was. ;)
Helaas daar geen reactie, we zijn dus één van de weinige die er potentie in zien ben ik bang..

mvg

Martijn.
akkie71
Starting Member
Starting Member
Posts: 5
Joined: Sun Jun 08, 2014 2:39 pm

Re: Homeseer icm ImperiHome

Post by akkie71 »

Plus 1!
Een andere manier om zowel een HomeTroller Zee als Philips Hue vanuit één app aan te sturen mag ook, maar ImperiHome ziet er veelbelovend uit.
pazzje
Starting Member
Starting Member
Posts: 33
Joined: Sat Aug 27, 2011 10:01 pm

Re: Homeseer icm ImperiHome

Post by pazzje »

Ben best bereid een financiele vergoeding te geven aan diegene die dit kan programeren
raymonvdm
Senior Member
Senior Member
Posts: 1153
Joined: Sun Dec 18, 2011 1:23 am

Re: Homeseer icm ImperiHome

Post by raymonvdm »

Ik heb even snel gekeken en het ziet er inderdaad wel grappig uit. Ik vraag me alleen af hoe haalbaar een HS2/HS3 intergratie is :?:


Ik mis ook Domotiga ondersteuning en ik vind het qua uiterlijk wel een beetje op OpenHAB lijken
Running HS3PRO on PC with Z-Wave / OpenTherm / Plugwise / RFXcom / MQTT / XAP400 / Logitech Media Server and Squeezelite on PI`s
Post Reply

Return to “Homeseer algemeen Forum”