All,
Na de software upgrade (XP client & designer 1.0.5) werkte bij mij de connect naar HS niet meer.
Resolution:
Check HS Updater. Hier zal je een update voor de HSTouch server (1.0.1) vinden. Na de update van HSTouch server: op HS machine popup-box: Klik op OK en je HS Server reboot zonder verdere vragen!
Client update: nieuwe client bestanden in dir op flashcard gezet. Dit had met de CE client ook via de designer gekunt.
Al met al een slecht beschreven upgrade, maar het werkt nu weer.
Groeten
DJ
Update HSTouch designer/client 1.0.5
Hoop dat je solution bedoelt
Kun je mischien hier zetten wat de veranderingen zijn. Ik kan ze niet vinden op de site en zie ze graag voor dat ik update om te zien of het de moeite is.
Kun je mischien hier zetten wat de veranderingen zijn. Ik kan ze niet vinden op de site en zie ze graag voor dat ik update om te zien of het de moeite is.
Changed in 1.0.0.5
This update requires the HSTouch Server plug-in version 1.0.0.1 or later
Fixed marquee not updating properly when using the delay action
Set client name to "UnNamed" if no name is set in the options
Fixed issue where clients do not appear in deploy menu in designer
Added new replacement variable FREEMEM for CE clients, see help file
CE clients require new dll files that are located in the clients folder
This update requires the HSTouch Server plug-in version 1.0.0.1 or later
Fixed marquee not updating properly when using the delay action
Set client name to "UnNamed" if no name is set in the options
Fixed issue where clients do not appear in deploy menu in designer
Added new replacement variable FREEMEM for CE clients, see help file
CE clients require new dll files that are located in the clients folder
- Willem4ever
- Global Moderator
Hmm, zojuist geupdate .... webcam image wordt niet meer gedisplayed op de TEEPC, in de vorige versie geen problemen, nu alleen een witte achtergrond. Als ik isVideo op true zet verschijnt er een image maar die wordt automatisch ge-update en dat wil ik niet. Een update via SetURL element geeft ook weer een witte achtergrond zonder image. Probleem lijkt alleen op Windows CE. De oude client heb ik (helaas) niet meer
During the upgrade I was reading your comments.. Rolling back now.. I'll first find out more about this release
Thanks Willem
DJ
BTW: the upgrade ('removing files' and 'installing') takes a very long time (removing files only takes 20 minutes).
Thanks Willem
DJ
BTW: the upgrade ('removing files' and 'installing') takes a very long time (removing files only takes 20 minutes).