Moderators: marcelr, Toonz, TheHogNL, TerrorSource
Demif wrote:Alle werkt weer met nieuwe firmware
paar instellingen nog.
was wel even uitzoeken mijn pi 3 had net even een andere commando nodig dan omschreven en ip adres moest ik ingeven.
bv. sudo python . --jtag-hardware rpi3 --gatewayip 192.xxx.x.xxx
bedankt
mielmania wrote:Ik heb last van hetzelfde alleen heeft dat een andere oorsprong:
Er kwam in beeld dat er een update beschikbaar was. Omdat ik wilde weten waar die over ging heb ik er op geklikt.
Hij versprong naar het tsc instellingen menu, maar bleef hangen.
Na even gewacht te hebben heb ik de toon losgekoppeld in de hoop dat de Toon weer zou herstarten.
Dat deed hij, maar blijft nu wel op 30% hangen in het opstart scherm.
Gekke is wel dat de Toon de thermostaat blijft aansturen en ook benaderbaar is via 168.1.xx.xx/mobile.
Heeft iemand nog een makkelijke manier om dit op te lossen? Ik heb ergens wel een Raspberry pi liggen, maar ben niet heel handig ermee.
TheHogNL wrote:mielmania wrote:Ik heb last van hetzelfde alleen heeft dat een andere oorsprong:
Er kwam in beeld dat er een update beschikbaar was. Omdat ik wilde weten waar die over ging heb ik er op geklikt.
Na even gewacht te hebben heb ik de toon losgekoppeld in de hoop dat de Toon weer zou herstarten.
Gekke is wel dat de Toon de thermostaat blijft aansturen en ook benaderbaar is via 168.1.xx.xx/mobile.
Heeft iemand nog een makkelijke manier om dit op te lossen? Ik heb ergens wel een Raspberry pi liggen, maar ben niet heel handig ermee.
Je hebt een rooted toon he.. dus probeer eerst eens met ssh en root in te loggen op je toon.
mielmania wrote:TheHogNL wrote:mielmania wrote:Ik heb last van hetzelfde alleen heeft dat een andere oorsprong:
Je hebt een rooted toon he.. dus probeer eerst eens met ssh en root in te loggen op je toon.
Zojuist geprobeerd, maar die weigert acces, en ik heb standaard wachtwoord volgens mij (login: root en ww: toon)
mielmania wrote:Nooit eerder geprobeerd eigenlijk, heb hem pas een weekje en hij is door iemand van mp geroot.
Return to Toon issues and support (Nederlands toegestaan)
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest