Geen weergave gasverbruik

If your (rooted) Toon doesn't do what it's supposed to, post here. Dutch allowed / Posten in 't Nederlands toegestaan.

Moderators: marcelr, TheHogNL, Toonz

Post Reply
Vuurvreter
Starting Member
Starting Member
Posts: 2
Joined: Thu Feb 28, 2019 6:27 pm

Geen weergave gasverbruik

Post by Vuurvreter »

Sinds afgelopen zondag in bezit van een gerooted Toon 2
Na het aansluiten zag ik het verbruik van gas en electra.

Omdat het bedienen met de Toon app handig zou kunnen zijn, heb ik een abonnement van € 4.50 afgesloten (eigenlijk had dit gratis moeten zijn)
Om dit te activeren was een reset naar fabrieksinstelling noodzakelijk.
Nu na de reset werkt alles naar behoren, behalve het inzicht van het gasverbruik.

Bij de instellingen zie ik 3 groene vinkjes, verwarming, enegiemeting en verbinding
Zie ik iets over het hoofd?
TheHogNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 2125
Joined: Sun Aug 20, 2017 8:53 pm

Re: Geen weergave gasverbruik

Post by TheHogNL »

Gasverbruik komt pas na een dag ofzoiets zichtbaar. Maar gezien je een abonnement hebt zou ik gewoon op forum.eneco.nl deze vraag stellen. Nergens roepen dat je toon2 geroot is trouwens want anders willen ze je misschien niet helpen, ook al heb je wel een abonnement.
Member of the Toon Software Collective
Vuurvreter
Starting Member
Starting Member
Posts: 2
Joined: Thu Feb 28, 2019 6:27 pm

Re: Geen weergave gasverbruik

Post by Vuurvreter »

TheHogNL wrote:Gasverbruik komt pas na een dag ofzoiets zichtbaar. Maar gezien je een abonnement hebt zou ik gewoon op forum.eneco.nl deze vraag stellen. Nergens roepen dat je toon2 geroot is trouwens want anders willen ze je misschien niet helpen, ook al heb je wel een abonnement.
Voor de duidelijkheid, ik heb geen afname van gas en electra bij Eneco.
Ik zal even afwachten tot morgen, kijken of er alsnog iets verschijnt, zoals jij aangeeft.
TheHogNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 2125
Joined: Sun Aug 20, 2017 8:53 pm

Re: Geen weergave gasverbruik

Post by TheHogNL »

Vuurvreter wrote: Voor de duidelijkheid, ik heb geen afname van gas en electra bij Eneco.
Dat hoeft ook niet. Enige verschil is dat je dan geen prijsinformatie krijgt en of je werkelijk zuiniger bent dan je voorschot.
Member of the Toon Software Collective
Post Reply

Return to “Toon issues and support (Nederlands toegestaan)”