Domotica-presentatie

Forum about other Home automation topics which can not be categorized in any other forum. So this needs to be Home automation Domotica related! (otherwise use Off Topic)
Post Reply
pitr
Starting Member
Starting Member
Posts: 3
Joined: Thu Jun 27, 2013 9:19 pm

Domotica-presentatie

Post by pitr »

Hallo,

Op advies van de forum-eigenaar plaats ik mijn oproep hier. Ik ben op zoek naar iemand die een groep IT-enthousiastelingen wegwijs kan maken
in de wereld van Domotica, door middel van een presentatie.

Het gaat om een groep gebruikers die zelf al kennis en ervaring met computers heeft, maar maandelijks bij elkaar komen om hun kennis en interesse-gebied
te verbreden.

Mocht iemand hier interesse in hebben, dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Pieter
Last edited by Bwired on Thu Jun 27, 2013 10:19 pm, edited 1 time in total.
Digit
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 3388
Joined: Sat Mar 25, 2006 10:23 am
Location: Netherlands
Contact:

Re: Domotica-presentatie

Post by Digit »

Wat denk je, neigt die groep computer-ervarings-deskundigen uiteindelijk meer naar het zelf bouwen van een domotica systeem, iets "kant en klaar" (vzv dat bestaat...) of een middenweg? Anders krijg je straks misschien wel een presentatie met de focus op Homeseer waar niemand op zit te wachten... (en die kans is groot lijkt me, naarmate het IT-gehalte stijgt :lol: )
Anders gezegd, ik denk dat het niet verkeerd is om iets nauwkeuriger te specificeren wat men verwacht, om teleurstellingen te voorkomen.
User avatar
Noel
Senior Member
Senior Member
Posts: 1887
Joined: Tue Feb 12, 2008 12:13 am
Location: Netherlands
Contact:

Re: Domotica-presentatie

Post by Noel »

Stuur eens een PM naar Tanne (http://www.domoticaforum.eu/memberlist. ... file&u=195)
Hij heeft veel presentaties gegeven.
--
Maak nu je eigen video bericht online.
Anyone interested in time travel meet me here last Thursday!!
ıɟ ʇ,uɐɔ noʎ buıɥʇʎuɐ ʇɹɐʇs ɹǝʌǝu
pitr
Starting Member
Starting Member
Posts: 3
Joined: Thu Jun 27, 2013 9:19 pm

Re: Domotica-presentatie

Post by pitr »

Hi Digit,

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat een brede presentatie het beste past - de mogelijkheden toetsen, maar vooral ook hoe mensen zelf aan de slag kunnen hiermee. Opensource software is populair
onder de groep, HS heeft mogelijk een wat hoge drempel qua aanschaf. Ik denk dat een uitleg over de verschillende toepassingen en de verkrijgbare componenten (rfxcom/kaku?) al erg nuttig zullen zijn.

Het kennisniveau van het publiek loopt volgens mij uiteen van Computer Idee tot CT :D

Bedankt voor de feedback!

Groeten,
Pieter
pitr
Starting Member
Starting Member
Posts: 3
Joined: Thu Jun 27, 2013 9:19 pm

Re: Domotica-presentatie

Post by pitr »

Noel wrote:Stuur eens een PM naar Tanne (http://www.domoticaforum.eu/memberlist. ... file&u=195)
Hij heeft veel presentaties gegeven.
Goede tip, ik heb hem een bericht gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Pieter
Post Reply

Return to “Miscellaneous Home Automation topics”