3ddivision 3d printers zijn oplichters www.3ddivision.nl

Only for testing purpose on this forum.
Forum rules
This is for testing

3ddivision 3d printers zijn oplichters www.3ddivision.nl

Postby Bwired » Thu Jan 31, 2008 11:38 pm

http://www.3ddivision.nl

DJ Robert Cee is een oplichter
ervaringen 3ddivision.nl
https://www.facebook.com/robert.carstensen.9
Let op koop hier alleen onder rembrours of op rekening maar niet vooruitbetalen!

zie hier mijn problemen met dit bedrijf en hun antwoord

Op 26-11-2016 heb ik bij u een printer besteld. en gelijk moeten betalen.
Na diverse malen geprobeerd te bellen maar zonder resultaat heb ik op 29-11-2016 de printer met bestel nr. 7745 bij u geannuleerd

Op 30-11-2016 krijg ik van u een mailtje met bestelling afgerond en/of verzonden
Hierop gelijk weer gereageerd dat ik deze niet meer wens te ontvangen.
Dit mailtje schijnt wel gelezen te zijn want er is niets geleverd.

Na 3 weken gewacht te hebben maar weer is geprobeerd te bellen waar mijn geld blijft wat volgens jullie site binnen 14 dagen weer terug gestort zou worden.
Echter weer onmogelijk om contact te krijgen.

Op 27-12-2016 weer een mailtje gestuurd met het verzoek het verschuldigde bedrag terug te storten.


op 25-1 2017 eindelijk een keer een reactie

Beste Ard Vester,

Excuses voor de vertraging. Wij zorgen er voor dat u het bedrag volgende week op uw rekening teruggestort krijgt. Uw printer is inderdaad wel verstuurd maar nooit retour gekomen. Wij hebben echter geen getekende afleverbon maar dit zoeken wij verder zelf uit.


U begrijpt het al tot nu toe nog steeds geen geld.
de website is uit de lucht en het adres waar ze zouden moeten zitten staat te koop. Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben en ga dit nu bespreken met mijn rechtsbijstand



koop hier niet, er wordt niet geleverd

pas op voor deze 3d printer leverancier
had ik Trustpilot maar eerder gevonden, nu zie ik tientallen gedupeerde van 3ddivision
ik wacht nu al sinds november 2016 op mijn printer en is nog steeds niet geleverd. Ik heb al aangifte gedaan bij de politie.
ze beloven van alles en bieden de printers extra goedkoop aan.

2 november 2015 heb ik een bestelling geplaats, deze was op vooraad maar kreeg ik pas januari 2016 compleet binnen. Na een kleine maand de printer in gebruik te hebben begon hij kuren te vertonen. Contact met de klantenservice liep zeer stroef. Na bijna een jaar slecht mail en telefonisch contact is de printer opgehaald op 25 oktober 2016. Hierna werd ik zeer slecht (niet) op de hoogte gehouden van de voortgang. Sinds dien is de printer in het bezit van 3DDivision en kan ik op geen enkele manier contact leggen met 3DDivision. De keren dat het lukte om iemand aan de lijn te krijgen houden ze mij aan het lijntje door telkens het zelfde verhaal op te hangen. Waar mijn printer nu is, geen idee. Het enige wat ik weet is dat ik al meer dan een jaar geen 3D printer heb en hier wel goed voor heb betaald. Ik het nog nooit zo'n slecht bedrijf mee gemaakt.

Update 06-03-2017:
Het was op 21 feb gelukt contact te leggen. Er werd belooft dat de printer maandag 27 feb verkocht werd en ik mijn geld zou krijgen.
Je raad het al, een al al loze beloftes. Sinds dien niet te bereiken.

Geen enkele reactie op mijn mails.
Telefonisch onbereikbaar.
Na acht dagen geen teken van leven.
Geld van mijn rekening verdwenen maar geen reactie, trackingnummer of pakje te zien.
Naar mijn bestelling 8654 heb ik het raden waar die is of of ik die ooit zal ontvangen. Het is net als proberen communiceren met een dode mus.
3DDivision.nl is de slechtste webshop die ik ooit mee heb gemaakt.
UPDATE:
Het telefoonnummer schijnt blijkbaar niet te bestaan of is vanuit België niet bereikbaar krijg ik te horen via Proximus.
Ik zit in een doodlopende straat.
Vrees dat ik mijn geld kwijt ben en nooit de 3D-Printer zal zien.
Ondertussen ook al melding gedaan bij XYZ (Het merk van de printer die ik wou)
-----
Zonet volgend antwoord ontvangen van 3DDivision.nl
Nu blijkt dat ik "gestraft" zal worden met een nog tragere levereing door mijn klacht.
ik citeer: "
Beste Dirk Acx,

Excuses voor de vertraging in de levering maar u krijgt echt uw bestelling wel geleverd. Wij hebben besloten om klanten die op Truspilot zich negatief over ons uitlaten later te helpen omdat het anders zo lijkt dat wij pas reageren als er iets op Trustpilot staat. We hebben andere klanten die ook iets langer hebben moeten wachten op hun bestelling maar dit niet meteen op Trustpilot zetten. Iedereen is natuurlijk vrij om een mening te uiten.
--
Met vriendelijke groet,

Klantenservice
"
EINDE CITAAT

Tjah en daar sta je dan weer he.
Ze beloven levering in 2-4 werkdagen maar als het na 9 dagen nog niets is mag je niet klagen dan of wat?

--------------
Update 21-02-2017
Na meerdere pogingen alsnog contact te leggen per mail of telefoon he ik ondertussen heb ik de bestelling per mail geannuleerd.
Geen enkele reactie terug.
Ik heb hen 10 dagen de tijd gegeven om mijn geld terug te storten of een teken van leven te geven.
Indien ik niets hoor leg ik klacht neer bij de politie en kijk dan voor verder gerechtelijke stappen met eventueel andere gedupeerden.
Ik heb vrijdag dezelfde 3D-Printer besteld bij een andere firma en de dag nadien, inderdaad op zaterdag, stond ie hier aan de voordeur.
------------------------
UPdate 27-02-2017

Vandaag bij de politie geweest om klacht neer te leggen.
Na terug meerdere mails naar klantenservice©3ddivision.nl en sales©3ddivision.nl waarop nog steeds geen antwoord is gekomen kon ik niet langer wachten. Donderdag zal zullen ook de diensten van de Visa-kaart op de hoogte worden gebracht van deze frauduleuze firma.
Bijna elke dag stuurde ik mails met de annulering van mijn bestelling en de vraag MIJN geld terug te storten. Maar geen enkele reactie ontvangen en ook nog steeds niet bereikbaar op het tf nummer dat op hun site stond.
Nu gaat de nieuwe site op 1-maart online komen zegt men op hun URL via een afteluurwerk.
---------------------------------
Nu 18-03-2017 nog steeds geen reactie van 3DDivision.nl.
Via Visa waar ik ook klacht had neergelegd wegens frauduleuze praktijken van die firma heb ik wel mijn geld teruggestort gekregen.
Bravo Visa voor een prima dienst en verzekering tegen zo'n mensen.
Ik hoop dat ik met dit zowat chronologisch verslag toch enkele mensen heb kunnen redden van de fraude van 3DDivison.nl

ik ben ook opgelicht door 3ddivision.nl, dit is geen bedrijf maar oplichtersbende!
heel goedkoop adverteren en zo klanten lokken!
de owner Robert Carstensen is het brein achter deze oplichting

hij werkt als DJ Robert Cee, DJ Cee in club Nouvelle, hoe durft hij
https://www.facebook.com/robert.carstensen.9
http://www.clubnouvelle.nl/foto/192-30- ... e-7-1-2017
Gijs
User avatar
Bwired
Administrator
Administrator
 
Posts: 5304
Joined: March 2006
Location: Netherlands

Return to Test

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest