Wie gebruikt er een Multizone EvoHome

Homeseer Forum in het Nederlands (DUTCH forum)

Moderator: Ruud

User avatar
RdP
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 989
Joined: Thu May 04, 2006 10:14 am
Location: Netherlands

Re: Wie gebruikt er een Multizone EvoHome

Post by RdP »

Luuc wrote:Dag Rien, bij mij dezelfde problematiek als bij Christian. Ook gemeld op het HSforum.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Hi Luuc,

Bij jou heeft het toch gewerkt ? Zo ja, heb je enig idee sinds wanneer het fout gaat en wat er toen veranderd is.

Het probleem is dat het bij en sommige anderen gewoon werkt en bij anderen weer niet :-(

Groet,
Rien
Rien
Luuc
Starting Member
Starting Member
Posts: 12
Joined: Sun Dec 28, 2014 8:51 pm

Re: Wie gebruikt er een Multizone EvoHome

Post by Luuc »

Dag Rien, inderdaad heeft het bij mij gewerkt, maar ik bedenk mij dat ook al vóór de update het aanmaken van devices al enige tijd niet meer werkte. Ik heb een upgrade naar HS 3.0.171 uitgevoerd, maar dat hielp niet. Sterker zelfs, de HSTouch-server verbinding werd er instabiel van. Ik ben nu weer terug op HS3.0.163. Geen verschil voor de IPthermostaat plug-in helaas. Ik zie nog twee opties:
1. Mogelijk de combinatie met een andere plug-in?
2. De upgrade die Honeywell onlangs heeft uitgevoerd voor connect.

Ik kan niet goed herinneren vanaf welk moment het mis ging en wat er toen gewijzigd is. Ik zal later vandaag nog eens pogen uit te zoeken welke veranderingen er zijn geweest en wanneer het aanmaken van devices nog wel werkte.

Groet Luuc.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Luuc
Starting Member
Starting Member
Posts: 12
Joined: Sun Dec 28, 2014 8:51 pm

Re: Wie gebruikt er een Multizone EvoHome

Post by Luuc »

Dag Rien, ik heb niet kunnen achterhalen wat er gewijzigd is waardoor het niet meer lukt om de devices te zien. Ik heb daarom een back-up gemaakt en alles opnieuw geïnstalleerd. Helaas heeft ook dat niet geholpen (een verse installatie af en toe helpt wel de performance verbeteren). Ik hoop dat jij nog ideeën hebt voor een oplossing of andere gebruikers. Groet Luuc.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
User avatar
RdP
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 989
Joined: Thu May 04, 2006 10:14 am
Location: Netherlands

Re: Wie gebruikt er een Multizone EvoHome

Post by RdP »

Luuc wrote:Dag Rien, ik heb niet kunnen achterhalen wat er gewijzigd is waardoor het niet meer lukt om de devices te zien. Ik heb daarom een back-up gemaakt en alles opnieuw geïnstalleerd. Helaas heeft ook dat niet geholpen (een verse installatie af en toe helpt wel de performance verbeteren). Ik hoop dat jij nog ideeën hebt voor een oplossing of andere gebruikers. Groet Luuc.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Hi Luuc,

Ik ben er nog mee bezig, maar door rugklachten zit ik niet veel achter m'n PC. Komt goed :-)
Rien
Luuc
Starting Member
Starting Member
Posts: 12
Joined: Sun Dec 28, 2014 8:51 pm

Re: Wie gebruikt er een Multizone EvoHome

Post by Luuc »

Dank voor je reactie. Beterschap. Ik wacht af en zal kijken of ik na de nieuwste updates van HS3 de plug-in wel devices kan laten aanmaken. Als ik het werkend krijg laat ik het uiteraard weten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Luuc
Starting Member
Starting Member
Posts: 12
Joined: Sun Dec 28, 2014 8:51 pm

Re: Wie gebruikt er een Multizone EvoHome

Post by Luuc »

Hier werkt de IPThermostaat met Honeywell helaas nog steeds niet. Is er al wat vordering Rien?
Post Reply

Return to “Homeseer algemeen Forum”