status

Homeseer Forum in het Nederlands (DUTCH forum)

Moderator: Ruud

Post Reply
labtec
Member
Member
Posts: 243
Joined: Sun Oct 24, 2010 9:12 pm

status

Post by labtec »

In de web interface van homeseer zie ik na het schakelen (ON/OFF) van een aparaat module wel de desbetreffende lamp uit schakelen
maar het iccontje wijzigt niet van ON naar OFF. Deze verandering van icoon zie ik vervolgens ook niet in hstouch.

Bij additional information van de desbetreffende module zie ik dat het veld string op ON blijft staan ongeacht het schakelen van ON naar OFF,
bij de overige Marmitek modules is het veld string leeg.

Op welke wijze heeft HS dit veld string voorzien van een status :?:

Status veld in additional info wijzigt overigens wel van ON naar OFF.
labtec
Member
Member
Posts: 243
Joined: Sun Oct 24, 2010 9:12 pm

Re: status

Post by labtec »

labtec wrote:In de web interface van homeseer zie ik na het schakelen (ON/OFF) van een aparaat module wel de desbetreffende lamp uit schakelen
maar het iccontje wijzigt niet van ON naar OFF. Deze verandering van icoon zie ik vervolgens ook niet in hstouch.

Bij additional information van de desbetreffende module zie ik dat het veld string op ON blijft staan ongeacht het schakelen van ON naar OFF,
bij de overige Marmitek modules is het veld string leeg.

Op welke wijze heeft HS dit veld string voorzien van een status :?:

Status veld in additional info wijzigt overigens wel van ON naar OFF.
Aanvulling

Zojuist het desbetreffende device verwijderd en opnieuw aangemaakt, string veld is nu leeg en de icoontjes schakelen netjes mee. Deze actie
heb ik al eerder gedaan, echter op een voor mij overklaarbare wijze is het string veld na een tijdje weer gevuld met ON :shock: geen idee waardoor
dit veld weer voorzien wordt van status ON
labium
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 512
Joined: Sat Feb 06, 2010 10:56 am
Location: netherlands

Re: status

Post by labium »

homeseer is niet helemaal stabiel, de naam van devices veranderd wel eens van lamp in kam , status wordt vraagteken soms .
Post Reply

Return to “Homeseer algemeen Forum”