buying HSPRO

Homeseer Forum in het Nederlands (DUTCH forum)

Moderator: Ruud

labium
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 512
Joined: Sat Feb 06, 2010 10:56 am
Location: netherlands

Re: buying HSPRO

Post by labium »

ik heb 2 bestellingen gedaan, de items op voorraad en de sensors niet op voorraad. wat op voorraad was rechtstreeks naar nl met ups, die is er nog niet, de sensors niet op voorraad 1 dag later verstuurd door homeseer via postbus in ny nybox , die laatse zijn er al de eerste nog niet.

die via nybox worden per dhl verstuurd via frankfurt of parijs , ups via schiphol.

het valt mij op dat frankfort of parijs veel sneller gaat omdat daar kennelijk geen douane is, alles via schiphol blijft een paar dagen bij de douane liggen en krijgt extra importheffing.

iets om mee te nemen in de beslissing hoe te versturen misschien ?

labium
vanisher

Re: buying HSPRO

Post by vanisher »

Vandaag HSPRO besteld met 2 discount codes:

MD11-200 voor $200,- korting
HSTGUIDE voor nog eens 5% over de totale order.
John
Member
Member
Posts: 145
Joined: Mon Aug 02, 2010 5:00 pm

Re: buying HSPRO

Post by John »

Mijn paketje ligt nog bij de douane omdat ze de waarde niet vast kondens stellen. Nu een heel formulier ingevuld. Afwachten maar wanneer het pakketje nu bezorgd wordt.

John
labium
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 512
Joined: Sat Feb 06, 2010 10:56 am
Location: netherlands

Re: buying HSPRO

Post by labium »

mijn pakketje lag van 3 tot 9 juni bij de nederlandse douane, 25 euro kosten 12,50 invoerheffing 12,50 inklaringskosten. homeseer verzend via de americaanse tnt. dhl verstuurd ze via parijs of frankfurt, stuk sneller , scheelt 6 dagen. en homeseer doet er een keurig formulier bij wat de kosten zijn van het aangeschafte product voor de douane, volgens mij kan de nederlandse douane het gewoon niet aan. slecht voor de nederlandse economie.

labium
vanisher

Re: buying HSPRO

Post by vanisher »

Bestel je dan alleen de sofware op CDROM? of komt er dan nog meer mee?
labium
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 512
Joined: Sat Feb 06, 2010 10:56 am
Location: netherlands

Re: buying HSPRO

Post by labium »

nee de hsm100-eu's , de software kan je het beste downloaden, geen gedoe met douane en wachten op pakkketje.

labium
Post Reply

Return to “Homeseer algemeen Forum”