buying HSPRO

Homeseer Forum in het Nederlands (DUTCH forum)

Moderator: Ruud

Apollo
Starting Member
Starting Member
Posts: 2
Joined: Tue May 24, 2011 10:53 am

buying HSPRO

Post by Apollo »

Ik wens HSPRO te kopen, maar t'is tamelijk kostelijk: 599$ .. Is er een mogelijkheid de software ergens goedkoper te verkrijgen?

Thx
Esteban
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 677
Joined: Sun Jan 13, 2008 6:39 pm
Location: Netherlands

Re: buying HSPRO

Post by Esteban »

Welkom op het forum,

Bij HS kopen is doorgaans altijd het goedkoopst. En deze maand is 't HET moment om te kopen, gezien dat de dollar relatief laag staat.

P.S.: Ik weet niet of je net start met domotica maar je kunt evt. ook overwegen de normale versie van Homeseer te kopen. Deze kost nu rond de 160 eur ($219.95) en je kunt later altijd upgraden. De 'non-PRO' versie hebben veel mensen hier jarenlang gebruikt voordat ze de upgrade naar HS PRO maakte.

Suc6
DrDoo
Member
Member
Posts: 103
Joined: Tue Sep 29, 2009 5:18 pm
Location: Netherlands

Re: buying HSPRO

Post by DrDoo »

Ik heb HSPRO een aantal maanden geleden gekocht met 50% korting bij Homeseer zelf. Koste me toen dus "maar" 230 euro ofzo.
Dus je zou ook kunnen wachten tot de volgende aanbieding.

Groeten,
Michiel
User avatar
nico_gh2
Member
Member
Posts: 133
Joined: Wed Apr 06, 2011 12:24 pm
Location: Betuwe, Netherlands
Contact:

Re: buying HSPRO

Post by nico_gh2 »

Als je ook gebruik wilt maken van HSTouch en sommige plugins dan is het inderdaad wel voordeliger om HSPro te kopen.
Je kunt zowel het programma als de plugins een maand gratis proberen en dat zou ikzeker doen want sommige plugins werken niet 100% ondanks dat ze door HS gemaakt zijn.

Ik heb net als Michiel gewacht op een aanbieding met 50% korting, dat was rond eind april voor de taxday. Mogelijk een volgende kortingsronde met de 4th of July?
En dan direct in de USA bestellen voor de lagere prijs dan hier in europa.
Chiel
Member
Member
Posts: 71
Joined: Mon Nov 17, 2008 11:57 pm
Location: Netherlands

Re: buying HSPRO

Post by Chiel »

En nu is het in de aanbieding! 200 dollar korting. Sla je slag :)
labium
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 512
Joined: Sat Feb 06, 2010 10:56 am
Location: netherlands

Re: buying HSPRO

Post by labium »

MD11-200

je hebt voor de kortingen geloof ik wel de kortingcodes nodig, ook te verkijgen op aanmelding nieuwsbrief, deze code is voor 200 dollar korting op de pro.

probeer eens MD11-300 krijg je misschien wel 300 euro korting.

ik zag ook dat ze zwave producten in de aanbieding hebben die erg veel lijken op die van plugwise............

labium
User avatar
erwindr
Starting Member
Starting Member
Posts: 5
Joined: Mon May 09, 2011 10:46 pm

Re: buying HSPRO

Post by erwindr »

HSPRODISC werkte voor mij, drie weken geleden. 200 dollar korting op een upgrade naar PRO. :)

Erwin
HS3 Pro 3.0.0.298, W10 on Atom x5-Z8300
SqueezeBox, UltraM1G3, UltraMon3, Z-Wave

HS2 Pro 2.5.0.80, W2k3 on AMD X2
X10 CM11A/CM12U, SqueezeB, UltraMon, tenHsPower, UltraM1G, SqueezeBox
John
Member
Member
Posts: 145
Joined: Mon Aug 02, 2010 5:00 pm

Re: buying HSPRO

Post by John »

Vandaag nieuwe nieuwsbrief met leuke kortingsacties.

10% korting op de HSM100-EU.

Nu dus voor Euro 70,- per stuk inclusief inklaringskosten, douanerechten en omzetbelasting.

Als er 1 besteld wordt geen douanerechten echter dan wel veel bezorgkosten.

Heb er een paar besteld. Ben wel benieuwd of ze brengen wat ik ervan verwacht.

John
labium
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 512
Joined: Sat Feb 06, 2010 10:56 am
Location: netherlands

Re: buying HSPRO

Post by labium »

die hebben zo hun voordelen met ook licht en temp sensors ,alleen moet je er dan ook die zwave usb stick bijkopen denk ik of zijn er andere z wave homeseer interfaces ?
ik heb al rfxcom die werkt prima met x10 sensoren en rfxcom kan je lokaal en op afstand via internet aansluiten , met die usb sticks lukt mij dat wel op lokaal netwerk maar niet via internet, uitgeprobeerd met plugwise usb stick die volgens mij erg lijkt op z wave usb stick ik heb unywhereusb5 uitgeprobeert , belkin home base en ubox van lantronix.

is er geen rfxcom achtige oplossing voor zigbee netwerken , eentje die alle soorten signalen opvangt zoals rfxcom.

labium
Apollo
Starting Member
Starting Member
Posts: 2
Joined: Tue May 24, 2011 10:53 am

Re: buying HSPRO

Post by Apollo »

HSPRODISC deed het voor mij. 200$ korting.
Bedankt voor de tip !!
User avatar
nico_gh2
Member
Member
Posts: 133
Joined: Wed Apr 06, 2011 12:24 pm
Location: Betuwe, Netherlands
Contact:

Re: buying HSPRO

Post by nico_gh2 »

John wrote: 10% korting op de HSM100-EU.
Heb er een paar besteld. Ben wel benieuwd of ze brengen wat ik ervan verwacht.
Dat is inderdaad een interessant aanbod. Weet jij of ze ook de temperatuur in Celsius rapporteren?


groeten,
nico
John
Member
Member
Posts: 145
Joined: Mon Aug 02, 2010 5:00 pm

Re: buying HSPRO

Post by John »

De temperatuur in celcius is geen probleem.

Heb ze voornamelijk gekocht voor beweging en lichtsterkte, maar als de temperatuur nauwkeurig gemeten wordt is dat mooi meegenomen.
labium
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 512
Joined: Sat Feb 06, 2010 10:56 am
Location: netherlands

Re: buying HSPRO

Post by labium »

hsm100 eu die reeds op nabestelling stonden zijn binnen via dhl en een new yorkse postbus van mij, eerder dan de aeon stick die niet op nabestelling stond en verstuurd is door homeseer rechtsstreeks naar nederland. het nadeel van dat een deel van je bestelling op nabestelling staat is dat je 2 maal verzendkosten moet betalen.

is er niet een singapoors bedrijf waar je domotica spullen kan kopen zoals budgetgadgets.com voor computer spullen , die hebben verzendkosten van 2 dollar per luchtpost uit singapoor voor bijv een usb rs485 converter.

ik had eens 2 usb converters gekocht ook voor iemand anders, om verzendkosten uit te sparen , maar het kost dan 6,75 om pakketje naar ander adres in nederland te sturen dat is dus duurder dan per luchtpost uit singapoor.

labium
Last edited by labium on Tue Jun 07, 2011 4:36 pm, edited 1 time in total.
User avatar
nico_gh2
Member
Member
Posts: 133
Joined: Wed Apr 06, 2011 12:24 pm
Location: Betuwe, Netherlands
Contact:

Re: buying HSPRO

Post by nico_gh2 »

Ik laat meestal in de USA afleveren, vaak gratis delivery.
Dan hoop ik dat ikzelf of een collega die kant op moet om iets mee terug te brengen in de bagage.

Er zijn ook bedrijfjes die dat hele proces voor je kunnen regelen, maar of dat goedkoper is betwijfel ik.
Helaas sta ik backordered voor de HSM100EUs want mijn collega's vliegen donderdag terug dus dat kan nog wel een maand of twee duren voor die in nederland zijn.
John
Member
Member
Posts: 145
Joined: Mon Aug 02, 2010 5:00 pm

Re: buying HSPRO

Post by John »

Ik stond ook backordered voor de HSM100EU's maar ze zijn nu onderweg naar Nederland
Post Reply

Return to “Homeseer algemeen Forum”