Homeseer Way2Call telefoon integratie

Homeseer Forum in het Nederlands (DUTCH forum)

Moderator: Ruud

Post Reply
bartbakels
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 515
Joined: Tue May 31, 2011 6:44 pm
Contact:

Homeseer Way2Call telefoon integratie

Post by bartbakels »

Allem,

Ik ben aan het overwegen om een way2call tel centrale aan te schaffen tbv HS3. Ik heb altijd hs2 gebruikt met een fritzbox, maar heb wat problemen met deze fritzbox en er is geen pluging beschikbaar voor hs3. Blijkbaar is er nu een HS3 versie uit die phone ook onderstaund. Echter ik vraag me af of deze units ook in Nederland werken. iemand ervaring hiermee?

Tevens zie ik eventueel een probleem in de nummerherkenning. Ik heb ziggo en deze gebruikt volgens mij FSK dit zou ondersteund moeten zijn, maar ik weet dit niet zeker.

MVG

Bart
Software: HS3, HStouch, Plugwise , BLBackup, BLLatestImage, Zwave, JowiHUE, PHlocation, Netcam, Harmony Plugin, ThinkingCleaner, HSPhone, Eneco Toon Script, Pushover, Visonic Powermax LV Interface

(ON ESXI )on NUC
johnz
Member
Member
Posts: 144
Joined: Wed May 06, 2009 10:12 pm
Location: Netherlands

Re: Homeseer Way2Call telefoon integratie

Post by johnz »

Bart,

De Way2call usb box werkt bij mij probleemloos i.c.m. met Ziggo onder HS2. Ook de nummerweergave. De HS3 ondersteuning heb ik nog niet geprobeerd.

Op ebay komen ze zo nu en dan voor een mooi prijsje voorbij.

Groeten,
John
bartbakels
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 515
Joined: Tue May 31, 2011 6:44 pm
Contact:

Re: Homeseer Way2Call telefoon integratie

Post by bartbakels »

John,

bedankt, Ik heb er gisteren een besteld via ebay (100 euris) , dus ben benieuwd, ik zal nog wel terugkoppellen hoe de integratie in HS3 verloopt.

MVG

Bart
Software: HS3, HStouch, Plugwise , BLBackup, BLLatestImage, Zwave, JowiHUE, PHlocation, Netcam, Harmony Plugin, ThinkingCleaner, HSPhone, Eneco Toon Script, Pushover, Visonic Powermax LV Interface

(ON ESXI )on NUC
Post Reply

Return to “Homeseer algemeen Forum”