Commerciele Topics

Forum about News and things to know about the Bwired Forum will be placed here.

Moderator: TheHogNL

Ruud
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 847
Joined: Wed Jan 02, 2008 12:25 pm
Location: Rijswijk (Z.H)

Commerciele Topics

Post by Ruud »

@AshaiRey
Bert is ook geen verkoper!!! leverd alleen support op rfxcom en support op nog veel meer niet rfxcom dingen.

Gr Ruud
Bwired
Administrator
Administrator
Posts: 4704
Joined: Sat Mar 25, 2006 1:07 am
Location: Netherlands
Contact:

Commerciele Topics

Post by Bwired »

Zelfs nu vanuit Italie hou ik dit ook scherp in de gaten [:)]
De laatste tijd heb ik wel veel nieuwe leden moeten verwijderen en IP blocks moeten zetten (Dank aan Ruud en Erik die dit ook scherp in de gaten houden). Ik doe veel om dit tegen te gaan, zo draait er bijvoorbeeld ook elke avond een script die verschillende usernames met dezelfde IPnr's aangeeft.

Mijn standpunt is dat het best een beetje mag ruiken [;)] we halen er met ons allen ook voordeel uit zoals:
- vaak korting krijgen
- producten ontvangen voor test
- snel inside informatie etc

De bovengenoemde leveranciers die nu op het forum zitten maken ook een bijdrage in de vorm van goede informatie. Ook zijn we met zijn alle slim genoeg om te bepalen wat echt goed is en wat niet!
En natuurlijk zijn er altijd bepaalde leden die eruit springen en demoproducten ontvangen. Ik zelf krijg ook regelmatig producten toegestuurd waarvan sommige niet eens het forum halen. Vaak probeer ik ook meerdere exemplaren te regelen voor andere leden om mee te testen.

Dus als we op deze manier met zijn alle doorgaan denk ik dat het zeker OK is. Maar het is goed deze discussie nogmaals te voeren, dus Ruud dank voor het aangeven en iedereen is weer scherp [:D]

<hr noshade size="1"><font size="1">Pieter Knuvers
http://www.bwired.nl <i>Online House in the netherlands. Domotica, Home Automation.</i></font id="size1">
User avatar
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 4806
Joined: Fri Apr 06, 2007 9:46 pm
Location: Netherlands
Contact:

Commerciele Topics

Post by TANE »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by rualblas</i>
<br />Ezhome bijvoorbeeld leverd goede informatie en heeft zeker een goede bijdrage , maar heel subtiel zet hij Chak (en die heeft toch naam in domoticaland) voor zijn karretje met een test systeem die hij zelf verkoopt ;-)

Gr Ruud
Ps dus waar is de grens?

<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">Ruud,
Ik heb Ezhome zelf gevraagd voor een test versie van de Vera.
Zelfde heb ik met Plugwise, Loxx en paar andere bedrijven gedaan.
Zoals Pieter ook vermeld sommige producten komen niet eens online als product niet is wat ik er van verwacht.
Loxx heb ik ruim een jaar thuis en ben nu pas met een review gekomen omdat ik het product nog niet productie rijp vond.
Andere producten koop ik zelf zoals: Irtrans, Roomba, Ippower, rfxcom, albatron en nog veel meer.
Nieuwe ontwikkelingen heeft mijn interesse en als een leverancier aan meewerkt graag.


<hr noshade size="1"><font size="1">Enver
http://twitter.com/Chak64%20My%20Domoti ... dware.html<i> My Domotica Hardware Software</i></font id="size1">
Ruud
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 847
Joined: Wed Jan 02, 2008 12:25 pm
Location: Rijswijk (Z.H)

Commerciele Topics

Post by Ruud »

@ Chak,
Dat wist ik niet, maar nu wel;-).
Had er even een andere beleving bij.

Gr ruud

Gewoon doorgaan met testen!!!
EzHome
Member
Member
Posts: 165
Joined: Mon Jun 01, 2009 1:05 am
Location: Netherlands
Contact:

Commerciele Topics

Post by EzHome »

Iemand interesse om de nieuwe Qees Master te testen misschien (behalve Enver)? Haha alle gekheid op een stokje!
Natuurlijk is het best moeilijk om belangen gescheiden te houden, ik probeer op dit forum een bijdrage te leveren op basis van z-wave omdat ik merk dat juist daar nog erg weinig over bekend is.
Natuurlijk zullen er door je inspanning ook best mensen zijn die daardoor wat bij je bestellen, maar ieder is uiteindelijk vrij om te kopen waar hij dat zelf wil.

Ook is het leuk om een positief testverslag terug te zien hier op het forum maar het kon net zo goed negatief zijn.......
Ruud
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 847
Joined: Wed Jan 02, 2008 12:25 pm
Location: Rijswijk (Z.H)

Commerciele Topics

Post by Ruud »

@Ezhome
We hebben dit punt weer even scherp gezet en het even een leuke discussie veroorzaakt. Weten weer waar we aan toe zijn!!

Gr Ruud

ps mooi produkt dat Vera
Post Reply

Return to “News Forum”