Kennis niveau

Alles wat betrekking heeft op dit Dutch boek. (DUTCH forum)
Post Reply
ticom
Starting Member
Starting Member
Posts: 1
Joined: Tue May 15, 2007 12:31 am
Contact:

Kennis niveau

Post by ticom »

Hoeveel moet je ongeveer weten voordat je met dit boek kan beginnen? wat verwacht het ongeveer van je?
Ik heb alleen nog maar in website scripttalen (php) gewerkt, dus de overstap naar C(++) zou opzich wel moeten kunnen en ik ben opzich best wel handig met dingen bouwen.
Zou dat genoeg zijn om een paar basis dingen uit het boek te maken? (en later ook meer)

alvast bedankt,
ticom/timothy de vries
Heino Peters
Member
Member
Posts: 75
Joined: Wed Jun 21, 2006 10:31 pm
Location: Netherlands

Kennis niveau

Post by Heino Peters »

Timothy,

Volgens mij moet je er dan uit kunnen komen. Als het voor het eerst is dat je een schakeling soldeert, dan kun je tegen een paar elementaire dingen aanlopen. In principe helpt hoofdstuk 15 je dan daarmee verder. Met de besturingssoftware kun je waarschijnlijk al snel zelf aan de slag. Belangrijkste is dat je software kunt schrijven die berichten via de COM-poort kan sturen en ontvangen. De rest pak je dan al werkend en lerend wel op. Voor problemen met de hardware kun je me "altijd" mailen (liefst niet iedere dag natuurlijk). Succes!

Heino
Heino Peters
Member
Member
Posts: 75
Joined: Wed Jun 21, 2006 10:31 pm
Location: Netherlands

Kennis niveau

Post by Heino Peters »

Goed nieuws: in september en oktober zal ik op 5 plaatsen (Arnhem, Eindhoven, Amstelveen, Rotterdam en Groningen) in de avond een workshop verzorgen over het domoticasysteem zoals dit in mijn boek beschreven staat. Je kunt je hiervoor aanmelden op http://www.elektuur.nl/extra/event---do ... 2977.lynkx . Zie ook de tekst van de flyer in de bijlage. Misschien tot dan,

Heino

<b>Download Attachment:</b> [img]images/icon_paperclip.gif[/img] adv workshop Domotica.pdf<br />117.53 KB
User avatar
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 3156
Joined: Fri Apr 06, 2007 11:01 pm
Location: Netherlands
Contact:

Kennis niveau

Post by Snelvuur »

http://www.elektuur.nl/extra/event---do ... 2977.lynkx (zonder de punt op het einde) is de url.
Heino Peters
Member
Member
Posts: 75
Joined: Wed Jun 21, 2006 10:31 pm
Location: Netherlands

Kennis niveau

Post by Heino Peters »

Scherp gezien. Nu snap ik de naam "snelvuur" ook wat beter. De editor neemt de punt blijkbaar ook mee. Ik heb het voor alle zekerheid maar even gewijzigd.
Post Reply

Return to “Domoticaboek Heino Peters”