Domotica software

Alles wat betrekking heeft op dit Dutch boek. (DUTCH forum)
Post Reply
Arthur
Starting Member
Starting Member
Posts: 3
Joined: Thu Apr 12, 2007 9:36 am

Domotica software

Post by Arthur »

Beste mensen,

Het is dan eindelijk zo ver, mijn afstudeerstage is afgerond en de code van de software werkt. Het is nog niet allemaal perfect en gepolijst, omdat onder een zekere tijdsdruk gewerkt moest worden en ik de programmeertaal nog moest leren, dus er kan vast nog een hoop aan verbeterd worden. Mede daarom heb ik in samenspraak met mijn afstudeerbedrijf besloten om mijn code beschikbaar te stellen aan geinteresseerden. Daarvoor heb ik een account aangemaakt op www.sourceforge.net alwaar een CVS is aangemaakt voor mijn code. Het configureren van deze CVS lukt mij echter niet, maar als er iemand is die zich hieraan wil wagen dan kan diegene mij even mailen voor de accountgegevens. De code en aanverwante bestanden staan voorlopig in zip bestanden op:

http://www.student.tue.nl/N/a.w.t.vogels/code.zip

De laatst gecompileerde executable met configfiles staat op:

http://www.student.tue.nl/N/a.w.t.vogels/executable.zip

En tenslotte de documentatie:

http://www.student.tue.nl/N/a.w.t.vogels/doc.zip

Nogmaals, als iemand ervaring heeft met CVS dan zou dat natuurlijk iets fraaier zijn, dan kan het allemaal op sourceforge.net gezet worden.
Ik wens iedereen veel plezier ermee en als er vragen zijn dan hoor ik het wel!

Met vriendelijke groet,

Arthur
User avatar
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 3156
Joined: Fri Apr 06, 2007 11:01 pm
Location: Netherlands
Contact:

Domotica software

Post by Snelvuur »

er staat vast een howto op sourceforge.net die andere 3 miljoen is het ook gelukt :)
Arthur
Starting Member
Starting Member
Posts: 3
Joined: Thu Apr 12, 2007 9:36 am

Domotica software

Post by Arthur »

Ik heb de howto gevolgd, maar de server blijft het wachtwoord weigeren. Als je denkt dat jij het wel kunt dan wil ik je de gegevens wel verschaffen, dan is het probleem opgelost ;)
User avatar
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 3156
Joined: Fri Apr 06, 2007 11:01 pm
Location: Netherlands
Contact:

Domotica software

Post by Snelvuur »

Misschien dat heino er intresse in heeft of iemand anders.. ik ben bezig met mijn xpl ;)
User avatar
Willem4ever
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 805
Joined: Mon Oct 30, 2006 3:48 pm
Location: Uithoorn / Netherlands

Domotica software

Post by Willem4ever »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Arthur</i>
<br />Ik heb de howto gevolgd, maar de server blijft het wachtwoord weigeren. Als je denkt dat jij het wel kunt dan wil ik je de gegevens wel verschaffen, dan is het probleem opgelost ;)
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">Did you 'activate' your account? It looks they are a bit slow with sending out links. I haven't used my account for ages, and forgot my password ... My request for a 'reset' link hasn't arrived.
User avatar
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 3156
Joined: Fri Apr 06, 2007 11:01 pm
Location: Netherlands
Contact:

Domotica software

Post by Snelvuur »

Het staat wel op zijn kinder schoentjes pas 2 weekjes geleden uitgekomen ofzo, maar het is simpel en to the point. Aangezien het nog simpel is snap ik het allemaal nog een beetje en dus simpel voor mij om er dingen extra in te prikken. Zit trouwens ook een Xul interface in, dat is best grappig alleen dat werkt alleen met firefox (IE ondersteund dat niet) maar goed, dat was de nieuwe hype alleen dat is ajax geworden nu. (IE supported)

maar een hoop dingen die je wilt voor xpl-perl zijn er ook, ik weet niet welke je mist maar daar kan je meestal zelf ook nog wat voor maken. Ik heb zelf de ctx35 , dreambox en smsdienst gemaakt ervoor alleen die zitten nog niet in xpl-perl. (gast is druk, goh waar ken ik dat van)

// Erik (binkey.nl)
Post Reply

Return to “Domoticaboek Heino Peters”