welke aanbieder?

Forum about Domotica Home Automation for dummies, is only for the real beginner questions.

Moderator: TANE

Locked
DMR1712
Starting Member
Starting Member
Posts: 8
Joined: Mon Nov 23, 2009 2:52 pm
Location: Netherlands
Contact:

welke aanbieder?

Post by DMR1712 »

Hoi allemaal, ben helemaal nieuw hier en wil eigenlijk alles laten doen in mijn huis omdat ik zelf 2 linkerhanden heb. Wat is nou de beste winkel om dat te doen? iemand raadde mij laatst domotica-entron aan, maar er zijn er echt heel erg veel.

Alvast bedankt!
User avatar
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 3156
Joined: Fri Apr 06, 2007 11:01 pm
Location: Netherlands
Contact:

welke aanbieder?

Post by Snelvuur »

ligt geheel aan je budget... heb je wat cash te vergooien.. http://www.gira.com/nl_NL/

// Erik (binkey.nl)
DMR1712
Starting Member
Starting Member
Posts: 8
Joined: Mon Nov 23, 2009 2:52 pm
Location: Netherlands
Contact:

welke aanbieder?

Post by DMR1712 »

Ziet er super uit inderdaad! maar ik heb liever iemand in de buurt (brabant) en het heft natuurlijk niet top-dollar te kosten [:D](blijft een dure bezigheid heb ik al begrepen)

Daarom kwam ik ook bij die Entron Domotica uit; zitten in Dongen (hier in de buurt), ze hebben een infocenter en als ik hun website bekijk denk ik dat ze wel goed kunnen helpen omdat ze aan advisering doen.

Zitten er ook nog andere domtica-zaken in brabant die goed zijn? ik hoorde namelijk dat er ook echt een hoop neppers bijzitten en daar wil ik mijn geld niet naartoebrengen!

nogmaals bedankt voor de tips

gr,
DMR
User avatar
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 3156
Joined: Fri Apr 06, 2007 11:01 pm
Location: Netherlands
Contact:

welke aanbieder?

Post by Snelvuur »

geen idee eigenlijk verder, ik woon niet in die buurt, misschien nog iemand anders..

// Erik (binkey.nl)
Carlo
Member
Member
Posts: 60
Joined: Fri Nov 20, 2009 10:13 am
Location: Netherlands
Contact:

welke aanbieder?

Post by Carlo »

Hallo DMR,

Ik zit zelf ook in Brabant, maar wat is de reden dat jouw voorkeur uitgaat naar een bedrijf uit de buurt?
Ik neem aan dat je de spullen (en eventueel installateur) naar je huis toe laat komen.
Dan maakt het in principe niet uit waar vandaan, al is het bij wijze van uit Groningen.
Als de kwaliteit en de service maar aan jouw verwachtingen voldoen, lijkt me belangrijker.

Om je makkelijker verder te kunnen helpen, waar gaat het globaal om?
Heb je een nieuwbouw of bestaande woning en wat heb je in gedachten om te automatiseren en zijn er ook dingen die je vervolgens zelf wilt kunnen uitbreiden/aanpassen, etc.?
DMR1712
Starting Member
Starting Member
Posts: 8
Joined: Mon Nov 23, 2009 2:52 pm
Location: Netherlands
Contact:

welke aanbieder?

Post by DMR1712 »

Dat is eigenlijk een hele goede vraag... gevoelskwestie? dat ik er makkelijk "langs" kan? En wellicht heeft een brabants bedrijf minder (reis) kosten waardoor de prijs lager kan zijn.

Het gaat om een bestaand huis. Moet nog een huis kopen, dus het is nog heel abstract, maar wil er vroeg bij zijn zodat ik het gelijk goed kan -laten- doen als ik toch aan het klussen ben voor een verhuizing.
Dus op dit moment is het nog erg orienterend; weet ook nog niet zo goed wat er allemaal mogelijk is! (maar goed dat ik hier lid ben geworden; heb nog nooit zo snel reacties op een forum gehad!)

gr,
Locked

Return to “Domotica for Dummies Forum”