Aan/UIT button

Forum over de plugwise plugin van Rene Klootwijk, nu in handen van Rien du Pre (DUTCH forum)

Moderators: Rene, RdP

Post Reply
phoenixb
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 512
Joined: Thu Jul 23, 2009 1:00 pm
Location: Netherlands

Aan/UIT button

Post by phoenixb »

Hallo,

Momenteel wil ik een Plugwise module schakelen alleen hierin ondervind ik een probleem.
In de Source software kan ik een plugwise module schakelen alleen vanuit HS lukt het me niet.

Ik kan wel de status uitlezen in zowel de aan/uit modes als ik deze schakel vanuit de source maar ook de vermogen alleen het schakelen vanuit hs lukt me niet.

Ter info, ik gebruik op dit moment de laatste plugin en de laatste versie van source.
Waar zou ik kunnen zoeken?
Ik hoor het graag.
Gr,
__________________
User avatar
Rene
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 1689
Joined: Wed Oct 08, 2008 3:54 pm
Location: Netherlands

Re: Aan/UIT button

Post by Rene »

Zet logging op debug en kijk wat er in de log staat. Ik gok dat je switch.html niet in de root directory van de Plugwise web server hebt staan.
Rene.
phoenixb
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 512
Joined: Thu Jul 23, 2009 1:00 pm
Location: Netherlands

Re: Aan/UIT button

Post by phoenixb »

Thanks voor de info, ik heb gelijk even gekeken of de benodigde bestanden in de juiste directorie staan.
Dit bleek wel het geval te zijn, alleen kwam met het inloggen op de HS server er achter dat Plugwise zelf wat problemen geeft die ik nog niet eerder voorbij heb zien komen.

Hij geeft in een foutmelding aan dat er een poort is afgesloten dus denk dat ik even het e.e.a. ga uitzoeken in de firewall want deze heb ik er sinds enkele dagen op een andere mannier tussen zitten.
Wordt vervolgt.

Gr,
__________________
Post Reply

Return to “Homeseer Plugwise Plugin Forum”