Grafieken

Forum over de plugwise plugin van Rene Klootwijk, nu in handen van Rien du Pre (DUTCH forum)

Moderators: Rene, RdP

Post Reply
labtec
Member
Member
Posts: 243
Joined: Sun Oct 24, 2010 9:12 pm

Grafieken

Post by labtec »

Recentelijk heb ik een Plugwise Smile P1 in gebruik, sinds 28-04-2013 krijg ik geen updates op de grafieken
binnen. Ik lees dat er wel vaker problemen zijn met de Plugwise server (portal), echter een aantal dagen geen
updates is wel erg extreem. Ik heb de Smile P1 al opnieuw ingesteld en deze geeft keurig een "vinkje" bij alle checks.

Kan iemand mij verder op weg helpen, ik heb het probleem reeds 3x doorgegeven aan Plugwise echter tot nu toe geen
reactie gehad. Het lijkt erop dat ik totaal geen info ontvang van de Plugwise server of dat de Smile niets naar Plugwise
verstuurd.

Bedankt!
User avatar
Irritanterik
Member
Member
Posts: 82
Joined: Tue Apr 19, 2011 1:00 pm
Location: Amersfoort
Contact:

Re: Grafieken

Post by Irritanterik »

Heb je de helpdesk van Plugwise gesproken? Mijn ervaring is dat je daar direct antwoord krijgt, veel sneller dan via de contactformulieren/e-mail.
HP t5630w with Homeseer 2 > Will migrate to Homey | RFXLAN | IRTrans | Opentherm Gateway | ITHO ECO-FAN integration | Harrison Curtain | Z-wave
labtec
Member
Member
Posts: 243
Joined: Sun Oct 24, 2010 9:12 pm

Re: Grafieken

Post by labtec »

Vandaag contact gehad met Plugwise, problemen met de data-base bij Plugwise. Helpdesk
kon niet aangeven wanneer e.e.a. was verholpen, toch maar Source aanschaffen om wat meer
in eigen hand te hebben :)
Post Reply

Return to “Homeseer Plugwise Plugin Forum”