Beta versie 2.2

Forum over de plugwise plugin van Rene Klootwijk, nu in handen van Rien du Pre (DUTCH forum)

Moderators: Rene, RdP

Post Reply
User avatar
RdP
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 989
Joined: Thu May 04, 2006 10:14 am
Location: Netherlands

Beta versie 2.2

Post by RdP »

Hi,

Ik ben zover dat ik een beta versie beschikbaar wil stellen aan Stretch gebruikers. Je hoeft niet de Source of Smile P1 te gebruiken, maar mag wel.
Het gaat me vooral om de Stretch functionaliteit, de directe Smile P1 functies zijn al door de beta tests heen......

Voorwaarde om te kunnen testen is dat je stretch firmware versie 2.x.x draait. Zie http://www.domoticaforum.eu/viewtopic.php?f=39&t=9004 hoe je dat installeert

De functionaliteit die met deze laatste firmware gehaald kan worden is niet zo uitgebreid als met de Source software, het komt neer op huidig verbruik en on/off switching
2013-10-10_2058.png
2013-10-10_2058.png (37.6 KiB) Viewed 4159 times
Ik denk dat met deze update zo'n beetje alle mogelijkheden van de diverse plugwise devices uitgenut worden. De Source, Stretch en Smile P! kunnen dan individueel of in elke combinatie door HomeSeer uitgelezen/aangestuurd worden. Ik wil het dan ook voor wat HS2 hier bij houden, ook gezien het feit dat het aantal (avond en nacht) uren de spuigaten uit begint te lopen. :oops:

Over een paar weken krijg ik de beta van de publieke plugwise api voor Source, Stretch en Smile en ik wordt door PlugWise goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen aan hun kant.
Als die beschikbaar is, wordt het denk tijd voor een HS3 versie die vanaf de grond opnieuw opgebouwd gaat worden. Maar eerst maar eens even HS3 aanschaffen en de nieuwe functies leren kennen.......

Dus degene die moedig genoeg zijn om met de Stretch te testen, stuur me een PM. Zodra alle feedback verwerkt is en de Smile P! en Stretch firmware officieel beschikbaar zijn, post ik de final 2.2 versie.

Gr,
Rien
Rien
Post Reply

Return to “Homeseer Plugwise Plugin Forum”