Tsja, ik had niet gedacht dit bericht ooit nog eens te schrijven.
Met dezelfde strekking begon ik een tijdje geleden aan een email naar RdP, om hem te vragen of hij er heil in zag om mijn Fritz!Box Plugin over te nemen.
En dat is sinds gisteren niet langer een vraag, maar een feit - de Fritz!Box PlugIn is vanaf nu onder de hoede van Rien en hij wist mij te melden dat er gauw een versie zal komen die als call monitor gaat werken.
Zoals de meesten wel zullen hebben gelezen heeft 2015 nog het meest de kenmerken van een 'sabbatical' in mijn geval, om diverse redenen. Blog ligt stil sinds april, in september wel weer met het een en ander begonnen maar ik kan niet zeggen dat het nou echt wilde vlotten. Ondertussen was ik ook bezig met plannen voor een eenmanszaak die er inmiddels dus ook is.
Ik vond toen (medio september) dat ik een aantal zaken moest afstoten om de volle aandacht te kunnen geven aan mijn eigen toko; zo heb ik een bestuursfunctie bij een sportclub neergelegd en ben ik op zoek gegaan naar een nieuw onderkomen voor de Fritz-Box Plugin; het resultaat daarvan weten jullie dus nu ook.
Wat kan ik nog meer vertellen ... dit was het voorlopig eigenlijk wel!