Wish List

Alles m.b.t. de Fritzbox plugin van Robert Hekkers overgenomen door Rien du Pre(DUTCH forum)

Moderator: RdP

Post Reply
Digit
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 3388
Joined: Sat Mar 25, 2006 10:23 am
Location: Netherlands
Contact:

Wish List

Post by Digit »

Dit topic zal ik gebruiken om overzicht te behouden in alle aangemelde wensen rondom de Plugin en om bij te houden wat de status is. Discussie's over betreffende punten worden in separate threads gevoerd. Het punt gemarkeerd met *** is waar ik momenteel aan werk.

1. Device codering aanpassen. 20090510

2. Anonieme bellers geen event laten triggeren. 20090510

3. Herstel verbroken verbinding met de Fritz. 0.6.0.0

4. Naam Nummer koppeling 0.6.1.0

5. Opvragen anonymous display vanuit Plugin 0.6.0.1

6. Oproepen loggen in het HomeSeer Phone logbestand

7. Weergave gebruikte toestel (woonkamer, slaapkamer etc..)

8. Voicemail counter

9. Melding van nieuwe voicemail

10. Mogelijkheid om WLAN aan/uit te kunnen zetten. 0.6.1.0
bartbakels
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 515
Joined: Tue May 31, 2011 6:44 pm
Contact:

Re: Wish List

Post by bartbakels »

Digit,

Bedankt voor deze geweldige plugin. Had nog een feature request, ik zou graag de mogelijkheid hebben mossed cals uit te lezen. Men heeft nu inkomende, uitgaand en gemiate calls te zien op de fritz. Tevens wacht ik met smart op de voocemail integratie.wil ook graag helpen met testing

Mvg

Bart bakels
Software: HS3, HStouch, Plugwise , BLBackup, BLLatestImage, Zwave, JowiHUE, PHlocation, Netcam, Harmony Plugin, ThinkingCleaner, HSPhone, Eneco Toon Script, Pushover, Visonic Powermax LV Interface

(ON ESXI )on NUC
Digit
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 3388
Joined: Sat Mar 25, 2006 10:23 am
Location: Netherlands
Contact:

Re: Wish List

Post by Digit »

Mossad calls afluisteren? Klinkt gevaarlijk! :lol:

De Plugin gaat flink op de schop voor het een en ander. Gemiste calls is daar onderdeel van alsook het reeds eerder ter sprake gekomen beluisteren van voicemails. Tzt (ik kan nog geen termijn geven, duurt minimaal nog wel een maandje of 2, o.a. druk met andere dingen die bijna alleen in de winter gedaan kunnen worden) zal ik zeker testers nodig hebben; daar zal ik dan wel een oproep voor plaatsen als dat nodig is.
En bedankt voor je lovende woorden :)
bartbakels
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 515
Joined: Tue May 31, 2011 6:44 pm
Contact:

Re: Wish List

Post by bartbakels »

Robert,

Dank voor je ractie, ja mosad calls lijken me ook spannend. Leuk mailen vanaf de gsm haha...

Ik ben beneiuwd naar de nieuwe versie. Ik heb overigens sinds de upgrdae van me fritzbox 7110 naar de 4.86 (xs4all beta) een probleem met het overhalen van het telefoonboek. Maar ik heb de nummers nu handmatig in de DB gezet.

Tevens ga ik maar eens aan de slag met een scriptje voor de voicemails via Share die verwijst naar de USB stick in de fritz. Misschien heeft Enver het scriptje wel voor ons ;)

Bedankt en keep up the good work

Bart Bakels
Software: HS3, HStouch, Plugwise , BLBackup, BLLatestImage, Zwave, JowiHUE, PHlocation, Netcam, Harmony Plugin, ThinkingCleaner, HSPhone, Eneco Toon Script, Pushover, Visonic Powermax LV Interface

(ON ESXI )on NUC
Antoon
Member
Member
Posts: 434
Joined: Fri Sep 29, 2006 6:28 pm
Location: Netherlands

Re: Wish List

Post by Antoon »

Robert,
Zijn er nog plannen voor een HS3 versie?
- Antoon
Digit
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 3388
Joined: Sat Mar 25, 2006 10:23 am
Location: Netherlands
Contact:

Re: Wish List

Post by Digit »

Voorlopig moet ik eerst nog maar eens voor elkaar zien te krijgen dat er een HS2 versie gereed komt die alle bekende problemen uit de weg ruimt. Dat is al moeilijk genoeg, niet zo zeer technisch maar meer qua tijd en andere zaken die ik niet in de hand heb.

Ik ga in ieder geval zelf geen cent meer investeren om HS3 hier thuis te kunnen gebruiken, puur alleen voor testen van zaken die ik zelf niet gebruik. Dan kies ik nog liever voor de optie om de code vrij te geven, dan kan iedereen ermee doen wat 'ie wil.

Diegene die dat zou willen waarschuw ik nu maar vast: de code is nou niet iets wat 'lekker' in mekaar zit - het was mijn eerste plugin, bedoeld als call monitor, maar door de jaren heen zijn er zoveel dingen aan vast geplakt en bijgebouwd dat ik het het best als een gedrocht zou kunnen beschrijven.

But hey, it works, so let's sell it! :wink: :lol:

Trouwens, als ik het zo lees hier en daar, kan het nog wel eens een tijdje duren voordat HS3 de acceptatietest overleeft...
Wie dan leeft, ...
AshaiRey
Senior Member
Senior Member
Posts: 1310
Joined: Mon Feb 02, 2009 5:27 pm
Location: Netherlands
Contact:

Re: Wish List

Post by AshaiRey »

Bedankt Robert voor de update
En naar de plugin update kijk ik ook uit, maar alles op zijn tijd
Bram
Post Reply

Return to “Homeseer Fritz!box Plugin Forum”