Hulp bij omgekeerd zoeken

Alles m.b.t. de Fritzbox plugin van Robert Hekkers overgenomen door Rien du Pre(DUTCH forum)

Moderator: RdP

Post Reply
Digit
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 3388
Joined: Sat Mar 25, 2006 10:23 am
Location: Netherlands
Contact:

Hulp bij omgekeerd zoeken

Post by Digit »

Momenteel ben ik bezig met het zoeken naar Naam/Adres gegevens bij een telefoonnummer (met dank aan Wim Vuyk, die mij een heel eind op weg geholpen heeft; waar een workshop al niet goed voor is [:)])

Nu ben ik op zoek naar hoe de Fritz de nummers van inkomende buitenlandse telefoongesprekken doorgeeft, het formaat zeg maar. Wie kan mij deze informatie verschaffen? Ik heb geen buitenlandse vrienden die mij regelmatig bellen [:D]
Alvast bedankt als je me kunt helpen!

<hr noshade size="1"><font size="1">Robert
http://www.hekkers.net <i>Digit's Online Home.</i></font id="size1">
w.vuyk
Starting Member
Starting Member
Posts: 4
Joined: Mon Jan 19, 2009 11:15 pm
Location: Netherlands

Hulp bij omgekeerd zoeken

Post by w.vuyk »

Robert,

Ik zou verwachten dat fritz niet zal afwijken van de normaal geldende standaarden? Dus 00<landcode><binnenlandcode-zonder 0>
Via de ISDN lijn was dit ook zo, deze codes kwamen volgens standaard codering binnnen. Ik krjg redelijk wat buitenlandse telefoontjes, maar heb nog geen fritzbox om het je te definitief te bevestigen....

HSphone voorbeeld kost wat meer tijd, maar komt eraan!

Wim
Digit
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 3388
Joined: Sat Mar 25, 2006 10:23 am
Location: Netherlands
Contact:

Hulp bij omgekeerd zoeken

Post by Digit »

Wim,

Ik denk dat het zo ook wel zal werken, maar persoonlijk stuur ik niet graag een Plugin de wijde wereld in zonder dat ik daar zekerheid over heb.. ik zoek dus eigenlijk bevestiging, dat is het eigenlijk.

<hr noshade size="1"><font size="1">Robert
http://www.hekkers.net <i>Digit's Online Home.</i></font id="size1">
mo046
Member
Member
Posts: 186
Joined: Thu Nov 08, 2007 4:12 pm
Location: Netherlands

Hulp bij omgekeerd zoeken

Post by mo046 »

Het is zoals Wim beschrijft: 00<landcode><netnummer zonder 0><abboneenummer> (op mijn Fritz!Box 7270)

** Maurice **
Post Reply

Return to “Homeseer Fritz!box Plugin Forum”