FB 7390: new firmware v05.51

Alles m.b.t. de Fritzbox plugin van Robert Hekkers overgenomen door Rien du Pre(DUTCH forum)

Moderator: RdP

User avatar
RdP
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 989
Joined: Thu May 04, 2006 10:14 am
Location: Netherlands

Re: FB 7390: new firmware v05.51

Post by RdP »

Rutger wrote:Hi Rien,

De FB plugin zelf is hier wel ergens te downloaden, maar de broncode is door Digit in elkaar gezet. Wellicht wil hij jou daar wel aan helpen.
Ah ben helemaal in de war. Ik had dit natuurlijk aan Robert moeten vragen.

Bij deze dan.

Gr,
Rien
Rien
Digit
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 3388
Joined: Sat Mar 25, 2006 10:23 am
Location: Netherlands
Contact:

Re: FB 7390: new firmware v05.51

Post by Digit »

Tja, na zo'n uitglijer is de kans op het gewenste antwoord natuurlijk tot een nieuw dieptepunt gedaald, dat snap je wel :wink:

Even zonder gein, zolang HS3 nog niet in de schappen ligt hou ik de Plugin nog even onder eigen beheer.
Maar zoals ik al eerder ergens op het forum heb aangegeven, heb ik weinig trek in het HS3 traject, dus tegen die tijd zal ik de code wel afstaan, met slechts 1 restrictie: dat de Plugin blijft zoals 'ie is, gratis dus.

Het onderhavige probleem is iets waar ik ook voor mijzelf nog steeds naar moet kijken, want de code in mijn eigen systeem is functioneel identiek aan de Plugin-code (die eerste ziet er alleen wat beter uit :) ) dus ik kamp zelf ook nog steeds met het inlog-probleem.
Gelukkig (voor de hobby, dan) wordt het weer kouder en minder lang licht... :lol:
Post Reply

Return to “Homeseer Fritz!box Plugin Forum”