Welke firmware ingebruik?

Alles m.b.t. de Fritzbox plugin van Robert Hekkers overgenomen door Rien du Pre(DUTCH forum)

Moderator: RdP

Post Reply
AshaiRey
Senior Member
Senior Member
Posts: 1310
Joined: Mon Feb 02, 2009 5:27 pm
Location: Netherlands
Contact:

Welke firmware ingebruik?

Post by AshaiRey »

Om Robert en anderen een beetje te helpen lijkt het me handig om een overzichtje te hebben van welke firmware op welke Fitzbox nu werkt en welke niet. Dit geeft anderen ook een idee of het wel verstandig is om een firmware upgrade te doen. Ik zal proberen om alle meldingen hier in de eersts post te verzamelen zodat er een overzicht ontstaat.

Code: Select all

7170               58.04.84      28 jun 2011      Voicebox en telefoonboek werken niet
7270               54.05.23      Jul 31, 2012     Alles werkt
Last edited by AshaiRey on Tue Apr 30, 2013 7:45 pm, edited 2 times in total.
Bram
Akatar
Senior Member
Senior Member
Posts: 1134
Joined: Thu Nov 22, 2007 12:25 am
Location: the netherlands

Re: Welke firmware ingebruik?

Post by Akatar »

7270 fritz!os 05.23 (54.05.23) alles werkt
Digit
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 3388
Joined: Sat Mar 25, 2006 10:23 am
Location: Netherlands
Contact:

Re: Welke firmware ingebruik?

Post by Digit »

Ik zal niemand ervan weerhouden om dit te doen, maar ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is, want uiteindelijk zal het lijstje altijd 0 entries (gaan) bevatten.
Alle fw versies (zullen gaan) werken. Dit, omdat als er FW versies zijn die (nog) niet worden ondersteund, ik dat wel weer zal gaan ondervangen met een nieuwe release.
De inhoud van het lijstje zal dus ook altijd slechts gedurende relatief korte tijd juist zijn.
Gevolg is dat het lijstje weer moet worden bijgewerkt en indien dat niet gebeurt staat er oude info op het forum.
Dat is nog onhandiger naar mijn mening. (het lijstje klopt nu al niet meer... :wink: )

Maar goed, be my guest zogezegd, maar ik ben zelf iig niet van plan om na een nieuwe release me ook nog eens met dit soort administratieve zaken bezig te gaan houden.
User avatar
RdP
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 989
Joined: Thu May 04, 2006 10:14 am
Location: Netherlands

Re: Welke firmware ingebruik?

Post by RdP »

Hi

FRITZ!Box 7270 (54.05.23) Jul 31, 2012 --> Alles werkt prima

Gr,
Rien
Rien
Post Reply

Return to “Homeseer Fritz!box Plugin Forum”