HS3 Plugin in de maak

Alles m.b.t. de Fritzbox plugin van Robert Hekkers overgenomen door Rien du Pre(DUTCH forum)

Moderator: RdP

stefxx
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 679
Joined: Fri Sep 12, 2008 2:26 pm
Location: Netherlands

Re: HS3 Plugin in de maak

Post by stefxx »

Die sproeier kan echt niet meer hoor... geen popup sprinklers die automatisch bedient worden?
Digit
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 3388
Joined: Sat Mar 25, 2006 10:23 am
Location: Netherlands
Contact:

Re: HS3 Plugin in de maak

Post by Digit »

Qua automatisering krijgt de kas voorrang ... iets met druppelslangen heb ik chef tuinkas horen roepen ... maar die zit nu op een tuin forum haar kennis bij te spijkeren, dus ik wacht dat even af :wink:
abl
Member
Member
Posts: 244
Joined: Tue Aug 04, 2009 9:58 pm
Location: Belgium

Re: HS3 Plugin in de maak

Post by abl »

Kan met dezelfde etherrain unit (heb dat hier ook, zijn alleen verschillende groepen)..
Digit
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 3388
Joined: Sat Mar 25, 2006 10:23 am
Location: Netherlands
Contact:

Re: HS3 Plugin in de maak

Post by Digit »

Ik vind het wel weer even tijd voor een update, vnl. waarom het laatst genoemde tijdpad weer niet is gehaald en het opeens weer langer duurt dan jullie waarschijnlijk verwacht(t)en. Ik vraag niet om begrip maar ik wil het wel even uitleggen. Wat je er van vindt is jullie pakkie-an.

Begin Juni heeft een bijna 2 jaar voortslepend "verbeter-traject" bij de werkgever van mijn vrouw geresulteerd in vrijstelling van werk. Dan weet je meteen al wel waar dat in eindigt, maar in feite is ze in 2 jaar tijd langzaam-aan tot op het bot afgebrand dus de relatie is toch al verpest. En ik kon me er in de afgelopen weken niet toe zetten om me terug te trekken achter mijn PC om hier gemaakte afspraken na te komen. Ik heb het geprobeerd, maar afgelopen maand is voor mij 1 van de minst productieve ooit geweest; veel verder dan staren naar schermen kwam ik niet: geen drive, geen inspiratie; kort gezegd: geen zin, want er speelde maar 1 ding door mijn hoofd: in voor- en tegenspoed, een afspraak die is verheven boven alle andere.

Wat betekent dit concreet? Dat ik, nu de cliëntes van de wederzijdse advocaten inmiddels overeenstemming hebben bereikt en de gemoedsrust langzaam terugkeert, weer wat kan gaan doen. 18 Juli ga ik op vakantie, voor die tijd zorg ik dat er wat klaar staat...
stefxx
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 679
Joined: Fri Sep 12, 2008 2:26 pm
Location: Netherlands

Re: HS3 Plugin in de maak

Post by stefxx »

Komt me bekend voor. Zuigt alle energie uit je. Maar... je bent ons geen verklaring schuldig hoor. Maak het jezelf wat minder moeilijk door gewoon geen harde beloftes meer te doen :D

Blijft een hobby toch? Natuurlijk kijk ik uit naar de plugin maar er zijn nou eenmaal belangrijkere dingen in het leven!
User avatar
RdP
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 989
Joined: Thu May 04, 2006 10:14 am
Location: Netherlands

Re: HS3 Plugin in de maak

Post by RdP »

Sterkte Robert,

En een prettige vakantie, ik zou de prioriteit maar even niet op de plugin leggen. Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven.
Rien
stefxx
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 679
Joined: Fri Sep 12, 2008 2:26 pm
Location: Netherlands

Re: HS3 Plugin in de maak

Post by stefxx »

En dan hebben we het nog niet eens over de temperatuur gehad de komende tijd... je mag dan wel tijd hebben maar ik vind het te warm!
abl
Member
Member
Posts: 244
Joined: Tue Aug 04, 2009 9:58 pm
Location: Belgium

Re: HS3 Plugin in de maak

Post by abl »

Robert, sluit me aan bij de andere reacties. Er zijn meer belangrijke zaken. Onze hobby kan zeker wachten!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
User avatar
Phaeton
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 573
Joined: Wed May 19, 2010 12:44 pm
Location: Wassenaar
Contact:

Re: HS3 Plugin in de maak

Post by Phaeton »

Ik ook. Het maakt niet uit. Er zijn veel belangrijkere dingen.
groeten,
Harry
Broes
Member
Member
Posts: 74
Joined: Tue Nov 10, 2009 11:38 pm
Location: Netherlands

Re: HS3 Plugin in de maak

Post by Broes »

Dan komen de prioriteiten ineens veel anders te liggen!
Natuurlijk hoef aan ons geen verantwoording af te leggen maar ik ben wel blij dat je een update gegeven hebt.
Hopelijk vinden jullie hier weer een weg in en komen jullie er samen sterker uit.
Peter
HW: Arduino/Fritzbox/Oregon/RFXCom/Squeezebox/Z-wave
SW: HS3/Arduino/Buienradar/Jon00(several)/HSMetro/Netcam/P1/RFXCom/Squeezebox/Z-wave
raymonvdm
Senior Member
Senior Member
Posts: 1153
Joined: Sun Dec 18, 2011 1:23 am

Re: HS3 Plugin in de maak

Post by raymonvdm »

Beste Robert, Is de rust inmiddels wedergekeerd en is er weer een drive/tijd om dingen te ondernemen voor de Fritzbox (HS3) Plugin?
Running HS3PRO on PC with Z-Wave / OpenTherm / Plugwise / RFXcom / MQTT / XAP400 / Logitech Media Server and Squeezelite on PI`s
stefxx
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 679
Joined: Fri Sep 12, 2008 2:26 pm
Location: Netherlands

Re: HS3 Plugin in de maak

Post by stefxx »

Alle relativerende opmerkingen (inclusief die van mij) respecterend, maar het blijft wel een gemis die Fritz plugin :D :roll: :wink:
raymonvdm
Senior Member
Senior Member
Posts: 1153
Joined: Sun Dec 18, 2011 1:23 am

Re: HS3 Plugin in de maak

Post by raymonvdm »

Ik mis eigenlijk alleen het CallerID stukje dus als dat werkt ben ik tevreden :D Ik heb ook geen alternatief gevonden voor de tussentijd dus daarom is HS2 nog actief (alleen voor CallerID)
Running HS3PRO on PC with Z-Wave / OpenTherm / Plugwise / RFXcom / MQTT / XAP400 / Logitech Media Server and Squeezelite on PI`s
Post Reply

Return to “Homeseer Fritz!box Plugin Forum”