IPPower 9212 Delux script

Forum over de Homeseer IPPower plugin van Rene Klootwijk (DUTCH forum)

Moderator: Rene

William.abbo
Member
Member
Posts: 105
Joined: Sun Mar 08, 2009 11:05 pm
Location: Netherlands

IPPower 9212 Delux script

Post by William.abbo »

O.k. voor een goedwerkende HS-plugin doneer ik ook, je mag mij ook op de lijst zetten voor 1 complete set, ik hoop dat het kortingsbedrag een beetje op gaat lopen.
Bastiaan
Senior Member
Senior Member
Posts: 1257
Joined: Sat May 24, 2008 11:36 am
Location: Netherlands
Contact:

IPPower 9212 Delux script

Post by Bastiaan »

Lijst is aangepast!
User avatar
Fantic
Member
Member
Posts: 201
Joined: Sat Feb 21, 2009 2:11 pm
Location: Loenen, UT, Netherlands
Contact:

IPPower 9212 Delux script

Post by Fantic »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by mgizmo</i>
<br />Mmmm op die pagina lees ik ook snel dat het 4xNO en 4xNC zijn en eenvoudig met banen doorbreken en draden te solderen ook 8 voudig te maken is. Dat moet dan maar ;-)
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Als je echter de manual bekijkt zul je zien dat er aan de linker en rechter kant een aantal dipswitches zit, hiermee kan de functionaliteit NO/NC gekozen worden. Kan het nu echter ook niet meer terugvinden.

Regards, Maarten.
Never let a computer know you're in a hurry.
Alexander
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 1532
Joined: Sat Mar 10, 2007 11:19 pm
Location: Netherlands

IPPower 9212 Delux script

Post by Alexander »

ik ging af op die webpagina. als ze firmware aanpassen, neem ik aan dat ze ook wel de manual hebben gelezen, maar ik ben blij dat er dus niets aangepast hoeft te worden anders dan dipswitches.
Post-IT
Member
Member
Posts: 448
Joined: Sat Feb 28, 2009 12:01 am
Location: Netherlands (Rotterdam)

IPPower 9212 Delux script

Post by Post-IT »

Bovendien heb ik het nooit zo op vertalingen, daar kunnen fouten in zitten die misschien ook nog invloed hebben op de werking. Ik ga het liefste uit van de originele engelstalige firmware van de leverancier, niet van een nederlandse vertaling van een 3de partij.

P.S. Hoe gaan we de hardware bestelling doen? Bestelling door 1 persoon, vervolgens alle losse units doorsturen?
Bastiaan
Senior Member
Senior Member
Posts: 1257
Joined: Sat May 24, 2008 11:36 am
Location: Netherlands
Contact:

IPPower 9212 Delux script

Post by Bastiaan »

De bestelling zal afhangen van de reaktie die ik morgen hoop te krijgen van de leverancier. Meestal geven ze alleen quantum korting bij aflevering op 1 factuur en op 1 adres.
Maar even kijken hoe de onderhandelingen morgen lopen. Telefonisch waren ze niet te bereiken dus is er een email uitgegaan.
gr Bastiaan
Bastiaan
Senior Member
Senior Member
Posts: 1257
Joined: Sat May 24, 2008 11:36 am
Location: Netherlands
Contact:

IPPower 9212 Delux script

Post by Bastiaan »

Reaktie van leverancier:

Dee US$ is gestegen en dus ook de prijs van het product. Ruimte voor korting blijft daarbij hetzelfde.
1 stuk IP Power 9212 Deluxe kost 97,00 en dat is voor wat je krijgt heel goedkoop.
De 10 stuks prijs staat ook op de website : 87,30/stuk
Uiteraard geld de 10 stuks prijs voor 1 order en 1 levering naar 1 adres met 1 factuur.
U kunt de order dus eenvoudig on-line plaatsten. Voordel is dat u dan maar 1 x vrachtkosten heeft

------- end quote

Niet echte medewerking maar goed ook begrijpelijk.
We moeten ons alleen afvragen of die 10 euro korting wel opweegt tegen het gedoe om alles naar 1 adres te halen, betalingen te regelen en alles her te pakken en te versturen.
Het lijkt me nauwelijks de moeite waard maar ik hoor graag julie gedachte daar over.

Als ik uitga van 12 donoren, moeten die 10,34 overmaken naar Rene.
Als we de groepskoring laten vervallen kan ieder ook bestellen wanneer het uitkomt.
Alexander
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 1532
Joined: Sat Mar 10, 2007 11:19 pm
Location: Netherlands

IPPower 9212 Delux script

Post by Alexander »

Inderdaad, is naar mijn mening niet interessant om als groep te bestellen. Tenzij de verzendkosten nog in een grote voordeel kunnen geraken. Op de site van pimzos staat namelijk "Vracht kosten die worden aangegeven zijn slechts ter indicatie. Wij zullen altijd de werkelijke kosten aan u doorbereken. Bij grote aantallen graag even de prijs bij ons opvragen.". Daar kan dus ook nog extra marge voor pimzos zitten. EUR 7,20 bij Post-IT zijn factuur zo te zien. Met deze tekst in de voorwaarden denk ik zelfs dat het minder dan 10 euro zal zijn.
r_255
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 621
Joined: Wed Jun 11, 2008 9:39 pm
Location: Netherlands

IPPower 9212 Delux script

Post by r_255 »

Heerlijk dit soort initiatieven.

Ik zou graag ter motivatie mee doen aan de plugin.

Aangezien ik nog geen doel heb voor de interface en nog bezig ben met het bouwen van mijn basis systeem wacht ik verder nog even met de interface.
Bastiaan
Senior Member
Senior Member
Posts: 1257
Joined: Sat May 24, 2008 11:36 am
Location: Netherlands
Contact:

IPPower 9212 Delux script

Post by Bastiaan »

Als ik het goed begrijp schrijf je dat je ook 'donateur' wil worden aan het project? Ik zet je er vast bij.
User avatar
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 4806
Joined: Fri Apr 06, 2007 9:46 pm
Location: Netherlands
Contact:

IPPower 9212 Delux script

Post by TANE »

Een kleine overzicht van de acties die ik in gedachte heb om met de IPPower te gaan doen.

Visonic Alarm aansturen (Arm/DisArm) (2 x Out)
Voordeur (Lock/Unlock) (2 Out)
Automatische Air Wick voor op de WC (1 X Out)
Aansturen centrale ventilatie systeem (2 X Out)
Voordeur Bel (1 X In)

Je kan het als alternatief voor de UM706 en de SM10 gebruiken

Er zijn vast nog andere mogelijkheden
Bastiaan
Senior Member
Senior Member
Posts: 1257
Joined: Sat May 24, 2008 11:36 am
Location: Netherlands
Contact:

IPPower 9212 Delux script

Post by Bastiaan »

Lastige is alleen dat al je aan te sturen apparaten een beetje bij elkaar in de buurt moeten zijn........
Esteban
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 677
Joined: Sun Jan 13, 2008 6:39 pm
Location: Netherlands

IPPower 9212 Delux script

Post by Esteban »

@mgizmo: Als ik me niet vergis kun je voor die 7.20 eur tot 10Kg aan spullen versturen binnen NL. Wanneer je er 10 koopt zul je daar dus net boven of net onder zitten afhankelijk van wat 1 zo'n ding weegt.
User avatar
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 4806
Joined: Fri Apr 06, 2007 9:46 pm
Location: Netherlands
Contact:

IPPower 9212 Delux script

Post by TANE »

IO kabels kan je verlengen
Mooi van de IPPower is dat je zelfs 220v kan schakelen...dus ook voor her reseten van een modem en dergelijke kan je gebruik maken.

@Esteban
Je winst is dan max 10 Euro..voor dat bedrag zou ik zelf direct een order plaatsen en heb je gelijk morgen in huis met een eigen factuur.
Ideal werkte vorige keer niet goed..heb zelf met Paypal betaald.
Esteban
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 677
Joined: Sun Jan 13, 2008 6:39 pm
Location: Netherlands

IPPower 9212 Delux script

Post by Esteban »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Chak</i>
@Esteban
Je winst is dan max 10 Euro..voor dat bedrag zou ik zelf direct een order plaatsen en heb je gelijk morgen in huis met een eigen factuur.
Ideal werkte vorige keer niet goed..heb zelf met Paypal betaald.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Hehe, dat was mijn conclusie ook, sterker nog: een deel van originele verzendkosten, plus verzendkosten vanuit Zebrafilm, plus verpakking etc = <s>je winst is minder dan een paar euro.</s> even dit kromme nederlands aanpassen: je winst is nog minder, maar een paar euros.
Post Reply

Return to “Homeseer IPPower Plugin Forum”