Continue IR zenden bij indrukken van een button

Alles m.b.t. HSTtouch (DUTCH forum)

Moderators: TANE, Ruud

Post Reply
Francois
Member
Member
Posts: 255
Joined: Mon Apr 21, 2008 3:16 pm
Location: Netherlands

Continue IR zenden bij indrukken van een button

Post by Francois »

Druk aan het stoeien met irTrans (Dank Enver, gaan weer een paar slapeloze nachten [:)]).

Loop tegen het volgende probleem aan:

De voet van mijn TV is gemotoriseerd en kan bestuurd worden met 2 IR codes (links/rechts). Wat ik graag zou willen is het volgende:

1. Twee buttons op mijn touch screen (Li/Re), die als ze worden ingedrukt continue een IR code laten versturen, loslaten is stop

2. Hetzelfde maar nu via een standaard afstandsbediening, indrukken van de AB = trigger van een HS actie = senden van een IR code. Lost laten en het stopt direct.

Probleem met HS is dat de executie van een event niet real time is, resultaat is dan dat de commando's naijlen.

Iemand enig idee?

Francois
________________________________________________________________________________________________________________________
Homeseer V2, RFXcom receiver, Harrisson Electric Curtains, Touchscreen + homebrew interface. DigiBee+, Velleman Relay board, homebrew optocoupler interface, homebrew Aritech interface, homebrew DigiBee-Homeseer interface.
User avatar
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 4806
Joined: Fri Apr 06, 2007 9:46 pm
Location: Netherlands
Contact:

Continue IR zenden bij indrukken van een button

Post by TANE »

Ik ben bang dat het niet mogelijk is wat je wilt...

Wat je wel kan doen is een iets langer commando sturen door in event zelfde commando paar keer herhalen.
maak je bv een event voor
20 graden (4 keer)
30 graden 6 keer)
45 graden (9 keer)


Zelfde probleem heb ik met mijn luxaflex.
Ik stuur hier 10 keer zelfde commando om ze helemaal te sluiten.
Francois
Member
Member
Posts: 255
Joined: Mon Apr 21, 2008 3:16 pm
Location: Netherlands

Continue IR zenden bij indrukken van een button

Post by Francois »

Was er al bang voor, zit te denken aan een klein script dat ik start en stop, maar er is een onvoorspelbare vertraging in het uitvoeren van een event :(

Francois
________________________________________________________________________________________________________________________
User avatar
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 4806
Joined: Fri Apr 06, 2007 9:46 pm
Location: Netherlands
Contact:

Continue IR zenden bij indrukken van een button

Post by TANE »

vreemd ik merk niks van vertraging.
Post Reply

Return to “Homeseer HStouch Forum”