Gegevens voor opbouw scherm HStouch

Alles m.b.t. HSTtouch (DUTCH forum)

Moderators: TANE, Ruud

Post Reply
Wim2008
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 718
Joined: Wed Aug 12, 2009 1:42 pm
Location: Eindhoven, Netherlands

Gegevens voor opbouw scherm HStouch

Post by Wim2008 »

Ik ben sinds kort bezig om via HS designer een scherm te maken voor een touch-screen. Ik loop hier tegen een aantal onbekende zaken aan.

Zo wordt er in de instructiefilm van HS gesproken over the status tracking form. Hierin kun je je RSS data in opstellen. Als je een keuze maakt in de Common RSS Feed van Current Weather, wordt er naar een zip-kode gevraagd. Hoe is het mogelijk om hier een Nederlandse postkode op te geven, zodat je de waarden van een Nederlandse plaats kunt opvoeren in een scherm? Het gewoon invoeren van mijn postkode geeft geen juist resultaat.

Bij het voorbeeld scherm van HS touch staat alles in het Engels bij de weersverwachting. Zie dagnaam, omschrijving weer, enz. Hoe kun je die omzetten in Nederlands?

Mvgr Wim :) :wink:
sieberg
Starting Member
Starting Member
Posts: 10
Joined: Wed Dec 30, 2009 4:03 pm

Re: Gegevens voor opbouw scherm HStouch

Post by sieberg »

Ik herken je worsteling. Iemand op dit forum (weet helaas niet meer wie dat was) heeft hiervoor een heel handige pagina gemaakt waarin hij/ zij duidelijk uitlegt hoe e.e.a. te bouwen. Denk dat deze ergens achterin het HST forum staat. Even een uurtje in het forum spitten en je moet 'em tegenkomen.

Succes!
User avatar
RdP
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 989
Joined: Thu May 04, 2006 10:14 am
Location: Netherlands

Re: Gegevens voor opbouw scherm HStouch

Post by RdP »

Kijk even naar deze post, daar staat het beschreven....
http://www.domoticaforum.eu/viewtopic.p ... RSS#p13738

Het blijft wel Engels helaas.....

/RdP
Rien
Post Reply

Return to “Homeseer HStouch Forum”