ImageURL traag op android s3

Alles m.b.t. HSTtouch (DUTCH forum)

Moderators: TANE, Ruud

Post Reply
fabian
Member
Member
Posts: 110
Joined: Sun Dec 12, 2010 11:25 am
Location: NL, Zuidhorn

ImageURL traag op android s3

Post by fabian »

In mijn eerste poging iets in hstouch designer te maken, laat ik in een screen een ImageURL zien van een axis camera met daarnasat wat knoppen/schuiven voor bedienen van verlichting.

Via de windows client is alles goed te bedienen, maar op de samsung galaxy s3 niet. Zodra de screen met afbeelding geopend wordt, reageert hstouch nauwelijks meer en gaat de refreshrate van de afbeelding richting 1x per 10 seconden in plaats van 1x per seconde.

Omdat de axis camera via een browser soms ook traag reageert, haal ik nu op een andere server 1x per seconde het plaatje van de axis camera en zet deze klaar via een publieke url. Ook dit heeft niet mogen helpen. In de apache access logs is te zien dat homeseer sporadisch een poging doet op het plaatje op te halen wanneer ik hstouch op android gebruik. De test client in windows gaat wederom prima.

De volgende variabelen nog gewijzigd als test:
- IsVideoRefreshRate 0, 1, 2, 5, 10
- Imageformwat Normal
- Width / Height aangepast aan orginele formaat afbeelding
- axis screenshot geresized van 1280x800 naar 800x500 voordat deze aan homeseer gevoerd wordt om resizing te voorkomen
- ImageNormal / ImagePressed / ImageURLNormal / ImageURLPressed leeg, URL ophalen dmv ActionWhenPressed

Na deze laatste acties zijn de sliders en buttons wel weer goed te bedienen op de S3, maar drukken op het axis plaatje zorgt maar zelden voor een hit in apache.

Alles gemaakt in landscape, 1280x720.

Heeft iemand nog tips of ben ik tegen een hstouch bug aangelopen ?
Post Reply

Return to “Homeseer HStouch Forum”