niet alle devices werken op de android?

Alles m.b.t. HSTtouch (DUTCH forum)

Moderators: TANE, Ruud

Post Reply
walberg
Member
Member
Posts: 181
Joined: Tue Jan 08, 2013 7:22 pm
Location: Diemen
Contact:

niet alle devices werken op de android?

Post by walberg »

Ik heb hstouch op mijn Samsung tablet staan. Als ik op mijn computer de designer start en de client op die computer kan ik via deploy mijn voorbeeldtoepassing naar de client sturen. Ik heb nu dus ook zowel de computer client als de Android client Samsung in het scherm bij Deploy staan.
Ik heb een voorbeeldscherm met 4 knoppen gemaakt. Op de computer client werken de knoppen allemaal maar op het tablet wil er maar 1 werken. Ik heb al eens hstouch van de Samsung afgehaald en opnieuw geinstalleerd (wat ook vervelend is is dat je steeds op de Samsung het programme opnieuw moet laden als je een device wilt schakelen) maar ik blijf steeds dit euvel houden).
Zijn er ook andere programma's die een soortgelijke werking hebben als hstouch? Commandfusion schijnt er alleen voor de Ipad te zijn bij Homeseer.
raymonvdm
Senior Member
Senior Member
Posts: 1153
Joined: Sun Dec 18, 2011 1:23 am

Re: niet alle devices werken op de android?

Post by raymonvdm »

Welke versie van HStouch en HomeSeer gebruik je, ik herken dit probleem namelijk niet (HS2PRO 2.5.80 en HStouch v1.0.54 Golden)

Probleem wat ik met deze versie van HStouch wel heb is dat hij sliders bij het starten op 0 trekt. Als ik een dimmer heb dan zal het licht dus uit gaan, maar ik ga er vanuit dat dit vanzelf wordt opgelost.
Running HS3PRO on PC with Z-Wave / OpenTherm / Plugwise / RFXcom / MQTT / XAP400 / Logitech Media Server and Squeezelite on PI`s
walberg
Member
Member
Posts: 181
Joined: Tue Jan 08, 2013 7:22 pm
Location: Diemen
Contact:

Re: niet alle devices werken op de android?

Post by walberg »

Ik heb de designer 3.0.3 (ik ga niet naar .08 want die moet betaald worden en de prijs is pittig, 200 dollar, dat is nog duurder dan mijn homeseer kostte.
Ik heb de server 3.20 (gaat dus ook niet naar .22 Ik heb tot 2 weken geleden gewoon met deze versies kunnen werken. Ik heb het werk even stilgelegd omdat ik mijn weather plugins niet goed kreeg maar dat moet blijkbaar wachten tot vrijdag. En nu werkt dus de hstouch op de Samsung niet meer. Op de laptop wel.
(dat is client 3.0.3) De android versie op mijn Samsung is 1.0.54.
Post Reply

Return to “Homeseer HStouch Forum”