electrische binnendeur-opener

Groeps purchaes, ideas en initiatives of forum members.

Moderator: Alexander

Post Reply
Alexander
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 1532
Joined: Sat Mar 10, 2007 11:19 pm
Location: Netherlands

electrische binnendeur-opener

Post by Alexander »

Iemand goedkopere alternatieven (die ook niet zo opzichtig zijn) ? http://www.werff-zonwering.nl/nl/dept_105.html

Roomba moet natuurlijk wel de kamers binnen kunnen.
Alexander
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 1532
Joined: Sat Mar 10, 2007 11:19 pm
Location: Netherlands

electrische binnendeur-opener

Post by Alexander »

Voor mij hoeft ie overigens niet automatisch dicht te kunnen. Ik zat te denken aan een veer die je plaats op de scharnier die normaliter toegepast worden om de deur dicht te doen. Die liggen gewoon bij de DHZ, maar ik het zou mooi vinden als het de andere kant op is en dat de deurklink (of hoe heet dat?) open gaat met een systeem, zoals met intercom systemen.
User avatar
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 4806
Joined: Fri Apr 06, 2007 9:46 pm
Location: Netherlands
Contact:

electrische binnendeur-opener

Post by TANE »

een tweede roomba kost minder.
Alexander
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 1532
Joined: Sat Mar 10, 2007 11:19 pm
Location: Netherlands

electrische binnendeur-opener

Post by Alexander »

Ik heb een appartement. Ga ik toch niet twee van die dingen rondrijden, of sterker nog, 4 stuks omdat ik vier kamers met deuren heb.
User avatar
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 4806
Joined: Fri Apr 06, 2007 9:46 pm
Location: Netherlands
Contact:

electrische binnendeur-opener

Post by TANE »

deur openhouden op de schoonmaak dag?
Gisteren voor de eerste keer helemaal schoon laten maken resultaat was een volle bak stof wat je normaliter niet ziet...WOW
MindBender
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 640
Joined: Sun Apr 30, 2006 5:31 pm
Location: Netherlands
Contact:

electrische binnendeur-opener

Post by MindBender »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by mgizmo</i>
<br />Iemand goedkopere alternatieven (die ook niet zo opzichtig zijn) ? http://www.werff-zonwering.nl/nl/dept_105.html

Roomba moet natuurlijk wel de kamers binnen kunnen.<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Ik denk dat je ze niet veel goedkoper of minder opzichtig kunt vinden. Vroeger had je alleen maar professionele deuropeners, van die enorme bakken boven de deur die ook nog eens erg luidruchtig waren. Bij deze vraag ik me af of ze wel zo lang meegaan omdat er toch best veel kracht bij vrij komt. Zeker als de deur ook nog eens met de hand bediend wordt of bij tocht. Als deze deuropener daar allemaal tegen bestand is, zou ik niet verder zoeken.
Edwin2008
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 721
Joined: Fri Nov 28, 2008 4:14 pm
Location: Netherlands

electrische binnendeur-opener

Post by Edwin2008 »

Ik heb ook weleens een systeem gezien met touwtje + katrol + gewicht wat in de muur wegzakte.
Alexander
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 1532
Joined: Sat Mar 10, 2007 11:19 pm
Location: Netherlands

electrische binnendeur-opener

Post by Alexander »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Chak</i>
<br />deur openhouden op de schoonmaak dag?<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Je bent er soms wel eentje hoor [:p] Ik dacht dat er allemaal luie mensen hier op het forum zitten. Jij zegt tegen mij dat ik "al" mijn deuren moet openen om Roomba zn werk te laten doen, maar heeft zelf een elektronisch slot op de voordeur. [:D]

We zijn hier om te automatiseren toch [?]
Alexander
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 1532
Joined: Sat Mar 10, 2007 11:19 pm
Location: Netherlands

electrische binnendeur-opener

Post by Alexander »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by edwin2008</i>
<br />Ik heb ook weleens een systeem gezien met touwtje + katrol + gewicht wat in de muur wegzakte.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Ja, maar dan moet er toch nog iets zijn om het in beweging te brengen.
Bastiaan
Senior Member
Senior Member
Posts: 1257
Joined: Sat May 24, 2008 11:36 am
Location: Netherlands
Contact:

electrische binnendeur-opener

Post by Bastiaan »

IK heb een tijdje geleden naar iets soortgelijks gezocht. Er zijn inmiddels erg veel deur openers die er klein en netjes uit zien. Met de vergrijzing en veel aangepaste (rolstoel) woning is er gewoon veel te krijgen. Reken alleen wel op vanaf prijzen die begin op 500-750.
Jouw voorbeeld is goedkoop en zo ziet het er ook uit :-)

Hier in Amsterdam had Gunters en Meusers er een heel stel in een demo opstelling en die helpen ook altijd graag verder zoeken. Ze zitten vlak langs de ringweg
Post Reply

Return to “Groups purchases or -ideas”