Importeren x10 producten

Groeps purchaes, ideas en initiatives of forum members.

Moderator: Alexander

Post-IT
Member
Member
Posts: 448
Joined: Sat Feb 28, 2009 12:01 am
Location: Netherlands (Rotterdam)

Importeren x10 producten

Post by Post-IT »

De US RFXcom receiver heeft versie 35 (net ontvangen van Petronics), transmission gaat via een PMIX35 naar de Xanura SAIX12 module.

De vertraging van de sensor is net zo groot dan wel iets groter dan de vertraging van de Xanura schakeling. Ik let dan op het rode lampje op de sensor. Deze gaat heel laat knipperen. Vervolgens zit er in de schakeling ook nog een vertraging.

De vertraging met een US versie DS10A is wel acceptabel...
User avatar
Jeroen Bartels
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 627
Joined: Sun Jul 20, 2008 1:23 pm
Location: Netherlands

Importeren x10 producten

Post by Jeroen Bartels »

Ik gebruik een 310Mhz RFXcom receiver (USB)
evja78
Member
Member
Posts: 61
Joined: Mon Sep 28, 2009 4:05 pm
Location: Netherlands

Re: Importeren x10 producten

Post by evja78 »

Ik heb ook regelmatig bij Big John geshopped en afhandeling is prima las je de verzendkosten er voor over hebt. Gebruik ook al jaren de RFXcom usb met een 310 en 433 ontvanger er in zodat ik goedkope US sensors kan gebruiken maar ook mijn 433Mhz Oregon sensoren.

Ik gebruik overigens nog steeds de ACRF2 plugin om de signalen in homeseer op te pikken en dit werkt prima. Zou eigenlijk eens over moeten naar de RFXcom plugin al was het maar om Kika te sponsoren :D

RFXcom is the way to go zou ik zeggen, nooit spijt van gehad, zeker niet met de US prijzen voor motion detectoren, wireless switches, keychains etc. Op 433Mhz NL prijzen loop je daar op leeg....

Evja
Alexander
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 1532
Joined: Sat Mar 10, 2007 11:19 pm
Location: Netherlands

Re: Importeren x10 producten

Post by Alexander »

Dat was de laatste post in deze topic. Please create a new topic in English if needed.
Alexander
Locked

Return to “Groups purchases or -ideas”