Er komen mooie touchscreens/ tablets aan!

Forum to Introduce Home Automation Domotica related hardware here.....
Hetwieg
Member
Member
Posts: 95
Joined: Tue Nov 04, 2008 10:35 pm
Location: Netherlands
Contact:

Er komen mooie touchscreens/ tablets aan!

Post by Hetwieg »

@senlvuur

Die zijn ook nice als je ziet wat je er nog meer uit kan toveren :)
terminal RS232 er in runnen en je kan ook nog andere device er aan hangen voor die ruimte / etage
User avatar
TANE
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 4806
Joined: Fri Apr 06, 2007 9:46 pm
Location: Netherlands
Contact:

Er komen mooie touchscreens/ tablets aan!

Post by TANE »

Erik
10.2" is inderdaad beter voor inbouw..maar echt mooi is die niet en ook niet portable
Albatron is maar 13 mm dik met een ingebouwde batterij.
User avatar
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 3156
Joined: Fri Apr 06, 2007 11:01 pm
Location: Netherlands
Contact:

Er komen mooie touchscreens/ tablets aan!

Post by Snelvuur »

@chak: idd, maar ik wil liever iets meer dan 7 inch aan de muur.. aan de andere kant zou ik wel 7 inch hanteren dan blijft overal het scherm even groot (hoef je aan een hstouch install b.v. niet veel te veranderen)

moeilijk moeilijk...

// Erik (binkey.nl)
Herbus
Member
Member
Posts: 363
Joined: Mon Mar 27, 2006 12:28 pm
Location: Netherlands

Er komen mooie touchscreens/ tablets aan!

Post by Herbus »

Hierbij de gegevens van Albatron:

Het is de TeePC die te vinden is op deze link:
http://www.albatron.com.tw/English/News ... ews_id=269
Draait op Windows CE en is hetzelfde apparaat dat HS verkoop vanaf de site: http://store.homeseer.com/store/7-Inch- ... 7C118.aspx

Ik heb de TeePC's direct besteld bij:

Jimmy Tan
Sales Dept. II

Add: 6F. No.716, Chung Cheng Rd.,
Chung-Ho City, Taipei Hsien, Taiwan

Tel: +886 2 8227 3277 ext.163
Fax: +886 2 8277 3266
Mobile: +886 988 305 808
MSN: jimmy19761008@hotmail.com
Skype: jimmytancherlai
E-mail: jimmytan@albatron.com.tw
Web-site: www.albatron.com.tw

Contact loopt het makkelijkste via e-mail (mijn Taiwanees is niet zo best meer). Het is daar 7 uur later.
Ik weet niet of Albatron zit te wachten op heel veel losse opdrachten (die van mij was ook een soort sample levering). Gezamenlijke inkoop lijkt dus handig (ook ivm de verzendkosten)
Betaling is vooraf. Het duurt ongeveer een week voordat het geld op de bank in Taiwan staat. Hierna is de levertijd (via DHL) ca. 3 dagen.

Bekijken kan altijd. Als er genoeg animo is spreken we gewoon ergens centraal af. (bijvoorbeeld weer in Houten)

Gr. Jos


<font size="1">
User avatar
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 3156
Joined: Fri Apr 06, 2007 11:01 pm
Location: Netherlands
Contact:

Er komen mooie touchscreens/ tablets aan!

Post by Snelvuur »

nou als we gaan samenkopen wil ik er wel 1, misschien zelfs 2.. zo'n inwall ding kan altijd nog wel..

// Erik (binkey.nl)
Ruud
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 847
Joined: Wed Jan 02, 2008 12:25 pm
Location: Rijswijk (Z.H)

Er komen mooie touchscreens/ tablets aan!

Post by Ruud »

En ook ik doe mee.

gr Ruud
User avatar
Rene
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 1689
Joined: Wed Oct 08, 2008 3:54 pm
Location: Netherlands

Er komen mooie touchscreens/ tablets aan!

Post by Rene »

Ik ook

Rene.
Bastiaan
Senior Member
Senior Member
Posts: 1257
Joined: Sat May 24, 2008 11:36 am
Location: Netherlands
Contact:

Er komen mooie touchscreens/ tablets aan!

Post by Bastiaan »

Even een topic in het samen kopen forum openen????
De titel hier was: Er komen mooie touchscreens aan dus ja het past als ze uit Taiwan komen, maar toch.....

Heb vast een opening gemaakt: http://www.domoticaforum.eu/topic.asp?TOPIC_ID=2531
SNG
Starting Member
Starting Member
Posts: 27
Joined: Tue Apr 28, 2009 8:14 pm
Location: Singapore
Contact:

Er komen mooie touchscreens/ tablets aan!

Post by SNG »

we hebben hier in Singapore tiental van die dingen uit Taiwan en China... en spotgoedkoop!!!!
zal eens rondneuzen hiero volgende week wat ze nu hebben... als het net uit is in Taiwan, Japan of China, 2 dagen later kun je het kopen in SimLim...
is een shoppingmall van 7 verdiepingen & 500 winkels met alleen maar electronica, cameras en gadgets... dumpen 365 dagen de prijs :)))
User avatar
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 3156
Joined: Fri Apr 06, 2007 11:01 pm
Location: Netherlands
Contact:

Er komen mooie touchscreens/ tablets aan!

Post by Snelvuur »

woon je in singapore dan?

// Erik (binkey.nl)
SNG
Starting Member
Starting Member
Posts: 27
Joined: Tue Apr 28, 2009 8:14 pm
Location: Singapore
Contact:

Er komen mooie touchscreens/ tablets aan!

Post by SNG »

yep... ben een tijd geleden hierheen vertrokken, de lifestyle, klimaat, belastingen, business en de gadgets spraken me wel aan... maar voornaamste waar we in Nederland al jaren over spreken en miljoenen aan onnodig belastingcenten kost, hebben ze hier al gedaan...

dingen als de OV Chipcard is hier al 10 jaar in gebruik... NL kan dat systeem zo overkopen voor een paar miljoen, kent geen fraude of plots sluitende deurtjes... maar oh nee, NL wilt een veeeeeel duurder systeem zelf ontwikkelen... om je de prijs te geven, de metro vanaf het vliegveld naar de binnenstad duurt zo'n 30 minuten en kost je minder dan 1 euro! Is dat te duur, dan pak je de bus (elke straat heeft hier wel een buslijn) en kost iets van 50 eurocentjes... duurt wel langer natuurlijk...

Parkeren is hier ook zo gemakkelijk. Elke auto of motor heeft een RFID reader en een cashcard onder de voorruit en als je de parkeergarage uitrijd, het rekent automatisch hoeveel je moet betalen en wordt automatisch van je kaart afgetrokken... nooooooit meer in de lange rijen staan om je parkeerkaartje te betalen.... en ook nog eens lekker parkeren in elke shoppingsmall die je kan vinden... lekker snel en makkelijk...

winkels zijn 7 dagen open van 10 tot 10 en de supermarkten tot 12 of 24 uur... zelfs de Pizzahut, Hamburger King of de MacDonalds heeft 24 uur delivery :))) maar ja eten is de nationale hobby hier :))
User avatar
Snelvuur
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 3156
Joined: Fri Apr 06, 2007 11:01 pm
Location: Netherlands
Contact:

Er komen mooie touchscreens/ tablets aan!

Post by Snelvuur »

neem aan dat je het ook spreekt? de taal?

// Erik (binkey.nl)
SNG
Starting Member
Starting Member
Posts: 27
Joined: Tue Apr 28, 2009 8:14 pm
Location: Singapore
Contact:

Er komen mooie touchscreens/ tablets aan!

Post by SNG »

als oud Engels kolonie is hier de Engelse taal steeds de hoofdtaal... we hebben wel een dialectje wat ze SINGLISH noemen... is een beetje de Limburgse versie van het Engels... verder spreken ze hier ook Chinees, Malays en Indians... en dat pak je over de jaren ook vanzelf op :)
Land is officieel atheist en heeft dus geen staatsgeloof. Alle vakantiedagen zijn evenredig verdeeld over Christelijk, Boedhistisch, Hindu en Moslim. We roepen in NL wel altijd dat multi-culture niet werkt, moeten ze hier maar eens rondkijken, werkt dus wel. Groot voordeel, we hebben dus 4 keer per jaar Nieuwjaar :)))) Leuke is dat bij Chinees Nieuwjaar zelfs de Moslims feest vieren :)
Post Reply

Return to “Announcements & News Forum”