7" usb (touch) screen, interessant?
Moderator: TANE
@mgizmo: ik dacht dat die schermpjes uit korea kwamen of zo. Hij stelde ook op het forum dat hij waarschijnlijk geen btw of invoerrechten hoeft te betalen omdat hij er niets op verdient. Blijkbaar had de belastingdienst dat hem verteld. Ik ben nog steeds benieuwd hoe hij het gaat doen. Als het hem allemaal lukt ga ik er in de tweede ronde nog een paar bijbestellen en stuur ik 'm nog wat geld na voor de moeite.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Andro</i>
<br />@mgizmo: ik dacht dat die schermpjes uit korea kwamen of zo. Hij stelde ook op het forum dat hij waarschijnlijk geen btw of invoerrechten hoeft te betalen omdat hij er niets op verdient. Blijkbaar had de belastingdienst dat hem verteld. Ik ben nog steeds benieuwd hoe hij het gaat doen. Als het hem allemaal lukt ga ik er in de tweede ronde nog een paar bijbestellen en stuur ik 'm nog wat geld na voor de moeite.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Op het forum loop ik te zeuren over een factuur en toen meldde ie dat ze uit de EU komen. Ik wacht alleen met deze ronde omdat ik het geld nu even beter kan besteden.
<br />@mgizmo: ik dacht dat die schermpjes uit korea kwamen of zo. Hij stelde ook op het forum dat hij waarschijnlijk geen btw of invoerrechten hoeft te betalen omdat hij er niets op verdient. Blijkbaar had de belastingdienst dat hem verteld. Ik ben nog steeds benieuwd hoe hij het gaat doen. Als het hem allemaal lukt ga ik er in de tweede ronde nog een paar bijbestellen en stuur ik 'm nog wat geld na voor de moeite.
Op het forum loop ik te zeuren over een factuur en toen meldde ie dat ze uit de EU komen. Ik wacht alleen met deze ronde omdat ik het geld nu even beter kan besteden.
het zou best kanp zijn om met deze hoeveelheid langs de douane te komen. normaal slipt alleen "gift" pakketjes ertussendoor. de meeste vervoerders (UPS, TNT enz) regeld het trouwens gelijk voor je.
Als het buiten de EU komt heeft ie een probleem.
Er zijn een aantal exemplaren (6) vrij gekomen doordat de niet-betalers van de lijst gekicked zijn.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bart</i>
<br />Er zijn een aantal exemplaren (6) vrij gekomen doordat de niet-betalers van de lijst gekicked zijn.
ik heb wel interesse in een UM740 ... Weet niet of er nog "over" zijn?
<br />Er zijn een aantal exemplaren (6) vrij gekomen doordat de niet-betalers van de lijst gekicked zijn.
ik heb wel interesse in een UM740 ... Weet niet of er nog "over" zijn?
Dan zul je bij het forum op de website samenkopen.net moeten informeren.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by mgizmo</i>
<br />Dan zul je bij het forum op de website samenkopen.net moeten informeren.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">Ja, alleen geen reactie gekregen ...
<br />Dan zul je bij het forum op de website samenkopen.net moeten informeren.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">Ja, alleen geen reactie gekregen ...
Er zijn er 151 ter beschikking en 151 zijn er besteld. Dus nee. Niets over. De wanbetalers heeft ie al eruit gegooid. Maar wees gerust, hij heeft beloofd dat er een tweede ronde komt. Ik doe nu ook niet mee en ben wel van plan om met de tweede ronde mee te doen (als hier ook positieve reacties komen over het product).
Enige wat je nog na kan vragen als ze geleverd zijn, dat iemand er eentje over heeft ofzo.
Enige wat je nog na kan vragen als ze geleverd zijn, dat iemand er eentje over heeft ofzo.
- Snelvuur
- Forum Moderator
alleen die levertijd, best lang.. maar ja boeien.. het heeft geen haast heb het toch alleen gekocht voor de geekfactor.
// Erik (binkey.nl)
// Erik (binkey.nl)
Ja, dat is het nadeel van samenkopen.net, maar ja... dat weet je van te voren (tenzij de organisator verstek laat gaan in zijn planning).
- Snelvuur
- Forum Moderator
nou het was eerder, maar het is verandert.. maar ja, het komt tenslotte van verder weg enzo..
// Erik (binkey.nl)
// Erik (binkey.nl)
Over die Mimo UM-740: http://www.terracode.com/MIMO_UM740_Rev ... ew_P1.html

Zou dat werken in combinatie met zo'n Belkin LAN USB hub?
Dat zou echt geweldig zijn en veel mogelijkheden bieden dit scherm overal te kunnen monteren.

Zou dat werken in combinatie met zo'n Belkin LAN USB hub?
Dat zou echt geweldig zijn en veel mogelijkheden bieden dit scherm overal te kunnen monteren.
- Snelvuur
- Forum Moderator
kans bestaat dat hij werkt, maar dan is het wel traaaaaaaaaaaagggg
// Erik (binkey.nl)
// Erik (binkey.nl)
Dat is ook mijn hoop, desnoods op seperaat netwerkje... en ik probeer meteen tot hoeveel aangezien ik er 3 mag ontvangen.
Op samen kopen lees ik trouwen:
"de schermpjes zijn vandaag in engeland aangekomen dus of zaterdag of maandag hier schat ik, dat is dus 3 dagen eerder als geplanned."
Je kan trouwens bij Niels ( led ) nu ook de touchoverlay + usb interface voor de div formaten los kopen. Maak je voor een eu of 50.- van je bestaande scherm een touch.
Op samen kopen lees ik trouwen:
"de schermpjes zijn vandaag in engeland aangekomen dus of zaterdag of maandag hier schat ik, dat is dus 3 dagen eerder als geplanned."
Je kan trouwens bij Niels ( led ) nu ook de touchoverlay + usb interface voor de div formaten los kopen. Maak je voor een eu of 50.- van je bestaande scherm een touch.