Welke energie leverancier is goed prijs/kwaliteit/service.
Ik zit nu bij Eneco.
Eneco stuurt een rekening en deze moet binnen 14 dagen betaald worden..zo niet krijg je gelijk 10 euro administratie kosten...dat heb ik dus nu
14 dagen is gewoon te kort..je kan niet eens op vakantie als je niet automatisch laat afschrijven.
Automatische afschrijving doe ik niet aan mee als ze de klant geen voordeel geven.
Nieuwe Energie leverancier
Enver, ik heb goede ervaringen met Greenchoice. Uitsluitend duurzame energie met een tarief dat gegarandeerd lager ligt dan de standaard leverancier binnen de regio (bij jou volgens mij Eneco (wat eerst weer REMU was)). En een klantenservice die bereikbaar is onder een gewoon telefoonnummer en die begrijpt wat je wilt. Maargoed, mijn mening is natuurlijk wel (groen)gekleurd door mijn zonnepanelen-affaires.
Lennart
Lennart
Bedankt voor de tip
Ik heb hun rekenmodel gebruik om te rekenen.
Volgens hun website ben ik per jaar 15 euro minder kwijt..
Als ik naar de nota van Eneco kijk ben ik ruim 600 euro minder kwijt..
heeft dit met 3 jarige contract te maken?
Ik heb hun rekenmodel gebruik om te rekenen.
Volgens hun website ben ik per jaar 15 euro minder kwijt..
Als ik naar de nota van Eneco kijk ben ik ruim 600 euro minder kwijt..
heeft dit met 3 jarige contract te maken?
Hmm, goede vraag. Bedoel je dat Eneco 600 euro duurder is of dat Greenchoice 600 euro duurder is? Een 3-jarig contract loont namelijk in het algemeen niet: je betaalt een hogere prijs per kWh (de verzekeringspremie voor een prijsstijging van de energieprijs, zeg maar). EUR 0,1983 per kWh voor enkeltarief flexibel en EUR 0,2124 per kWh voor enkeltarief 3 jaar vast bij Greenchoice in de regio Utrecht, bijvoorbeeld. Maar 600 euro per jaar is wel veel (als het verschil een paar cent is moet je enkele 10.000-en kWh erdoor draaien om dat goed te maken). Bel Greenchoice anders eens op en leg het eens voor. Kun je gelijk kijken of je goed geholpen wordt per telefoon
.
Verder: het rekenmodel gaat uit van de toekomstige situatie en er is per 1 januari het e.e.a. veranderd (capaciteitstarief, teruggave energiebelasting), terwijl je rekening over het verleden gaat. Misschien vergelijk je momenteel appels met peren?
Lennart

Verder: het rekenmodel gaat uit van de toekomstige situatie en er is per 1 januari het e.e.a. veranderd (capaciteitstarief, teruggave energiebelasting), terwijl je rekening over het verleden gaat. Misschien vergelijk je momenteel appels met peren?
Lennart
Ik had een rekenfout met warmte gemaakt.
Greenchoice is 14 euro goedkoper per jaar dan wat ik nu heb
Eneco heeft heeft hun rekening ook aangepast 10 euro extra kosten betalen is voor nu niet nodig. 14 dagen blijft kort voor een rekening.
Bij het overstappen blijf ik afhankelijk van Eneco.
Stadsverwarming blijft bij Eneco.
Moet nog even kijken of ik twee verschillende leverancier wil.
Ik heb nu ook ECO stroom.
Greenchoice is 14 euro goedkoper per jaar dan wat ik nu heb
Eneco heeft heeft hun rekening ook aangepast 10 euro extra kosten betalen is voor nu niet nodig. 14 dagen blijft kort voor een rekening.
Bij het overstappen blijf ik afhankelijk van Eneco.
Stadsverwarming blijft bij Eneco.
Moet nog even kijken of ik twee verschillende leverancier wil.
Ik heb nu ook ECO stroom.
Ik zit bij e-on weet dat dit een oud topick is maar wou het toch eff zeggen. Moet zeggen dat ik er heel tevreden mee ben. ik doe dus ook niet mee met een vast tarief ik wacht wel tot de prijs naar beneden is gegaan!
kijk eens bij united consumers.