Logitech Squeesebox Duet Officecenter 199 exl.
In aanbieding bij Office Centre 199 euro exl btw

Zo dat scheelt nogal een berg. TW pricewatch begint ie bij 25x euro incl BTW. Informatique zit zelfs meer dan 100 euro erboven.
Dat zie je bij Officecenter bijna nooit..maar tegenwoordig geven ze prijs garantie voor een aantal producten.
Ik ga er ook een kopen..als het niks is kan die altijd terug.
Jammer dat het niet de classic met een display is..Vanuit Homeseer kan je informatie op de display laten zien.
Let op BTW komt er nog bij..236,81 incl
Ik ga er ook een kopen..als het niks is kan die altijd terug.
Jammer dat het niet de classic met een display is..Vanuit Homeseer kan je informatie op de display laten zien.
Let op BTW komt er nog bij..236,81 incl
Ik heb nog een Duet staan. Is +/- 2 maanden oud, gekocht bij Wifisound in Arnhem. Ik gebruik de Duet niet meer (Heb een BOOM staan). De Duet mag weg voor 200 euro (of ruilen tegen een PMIX-35 [:)] die ik anders voor het geld zou kopen)
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Chak</i>
<br />Jammer dat het niet de classic met een display is..Vanuit Homeseer kan je informatie op de display laten zien.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Ik ben net naar Office Center geweest om er een te halen. Ze hadden ze nog in AMS.
De classic staat er overigens ook, een plankje lager. EU169.00 (ex) als ik het me goed herinner.
/JW
<br />Jammer dat het niet de classic met een display is..Vanuit Homeseer kan je informatie op de display laten zien.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Ik ben net naar Office Center geweest om er een te halen. Ze hadden ze nog in AMS.
De classic staat er overigens ook, een plankje lager. EU169.00 (ex) als ik het me goed herinner.
/JW
classic kon ik gisteren bij dixons voor 159,- in btw mee nemen, toch maar de boom mee genomen voor 199,-
- Snelvuur
- Forum Moderator
JFN zijn duet is weg 
// Erik (binkey.nl)

// Erik (binkey.nl)