Heeft iemand ervaring met deze apparatuur i.c.m. HS2?
Wat mis ik om de Harmony 1100 signalen te ontvangen in HS2?
Volgens mij is de RF-functie in de Harmony alleen maar om een brug te slaan naar de RF-extender.
Gr, Joep
PMIX35 en Harmony 1100
Moderator: Ruud
PMIX35 en Harmony 1100
Joep,
Je hebt een IR ontvanger nodig.
Veel gebruikers hier op het forum hebben net Irtrans gekocht voor het ontvangen en zenden van IR vanuit HS.
Je hebt een IR ontvanger nodig.
Veel gebruikers hier op het forum hebben net Irtrans gekocht voor het ontvangen en zenden van IR vanuit HS.
PMIX35 en Harmony 1100
Chak,
Uit de info op de site vat Irtrans merk ik op dat de Irtrans in de buurt van de PC moet staan. Mijn besturings PC staat in een tuinhuisje. Verder vind ik het domotica idee wat ver gaand als ik voor 3 ruimtes toch nog een kabel tussen deze ruimtes moet leggen.
Weet jij of er een kastje is dat Harmony 1100 signalen kan oppikken en dit direct als X10 data op het net zet?
Zou de IRRF 7243 Minicontroller/transceiver ook een oplossing kunnen zijn?
Joep
Uit de info op de site vat Irtrans merk ik op dat de Irtrans in de buurt van de PC moet staan. Mijn besturings PC staat in een tuinhuisje. Verder vind ik het domotica idee wat ver gaand als ik voor 3 ruimtes toch nog een kabel tussen deze ruimtes moet leggen.
Weet jij of er een kastje is dat Harmony 1100 signalen kan oppikken en dit direct als X10 data op het net zet?
Zou de IRRF 7243 Minicontroller/transceiver ook een oplossing kunnen zijn?
Joep
PMIX35 en Harmony 1100
Er is/was toch een IR-interface van Xanura die dit kan?
** Maurice **
** Maurice **
PMIX35 en Harmony 1100
@maurice: deze bedoel je denk ik: http://www.elekhomica.nl/product_info.p ... cts_id=702
PMIX35 en Harmony 1100
Dat klopt. De IRIX35 IR-interface van Xanura zou dit moeten kunnen.
Maar hoe weet ik of deze kan communiceren met de Harmony 1100? En welke plug-in moet ik dan gebruiken voor HS2?
Joep
Maar hoe weet ik of deze kan communiceren met de Harmony 1100? En welke plug-in moet ik dan gebruiken voor HS2?
Joep