Het is soms moeilijk een grens aan te geven.
Voor mij persoonlijk ligt de grens daar waar het irritant wordt. Heel subjectief maar daardoor ook lekker simpel [;)]
Waar ik me persoonlijk aan erger zijn lieden die op elke post waar een TS op zoek is naar een oplossing er als de kippen bijzijn om te antwoorden met "product X, werkt perfect, heb het zelf ook!"
Of die er niet voor uitkomen dat ze zich commercieel bezighouden met de materie.
Of die alleen maar commercile uitingen doen en verder niets toevoegen, m.a.w.: als je een schermvullende post hebt gelezen en het idee krijgt "product X moet dan toch wel heel erg goed zijn zeg!" maar je hebt er verder eigenlijk niks,nada van opgestoken, mag een dergelijke post wat mij betreft meteen de prullebak in.
Maar laten we ook eerlijk zijn, we moeten ook de andere kant van het verhaal zien. Ik vind het helemaal niet erg als er een topic wordt geplaatst waardoor ik nieuwe dingen tegenkom die ik zelf nog niet had ontdekt. Dus het werkt van 2 kanten.
Maar wat mij betreft stopt het daar waar het irritant wordt.
Marco (voor het geval jij je aangevallen voelt [:)]) vind ik wat dat betreft geen slecht voorbeeld van hoe een member met ook commercile belangen zich zou moeten gedragen.
<hr noshade size="1"><font size="1">Robert
http://www.hekkers.net <i>Digit's Online Home.</i></font id="size1">