Fritz!Box Homeserver

Alles m.b.t. de Fritzbox plugin van Robert Hekkers overgenomen door Rien du Pre(DUTCH forum)

Moderator: RdP

User avatar
Dickr43
Member
Member
Posts: 255
Joined: Sat Sep 27, 2008 5:44 pm
Location: Netherlands

Fritz!Box Homeserver

Post by Dickr43 »

Heeft iemand van jullie JFritz al weer aan de praat na de update? Het lukt mij niet om de call list binnen te halen.
Digit
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 3388
Joined: Sat Mar 25, 2006 10:23 am
Location: Netherlands
Contact:

Fritz!Box Homeserver

Post by Digit »

Mijn callmonitor is ook tijdelijk buiten gebruik na de update. Ik kan er hopelijk vanavond even naar kijken.
dbonjean
Starting Member
Starting Member
Posts: 1
Joined: Tue Mar 24, 2009 5:12 pm
Location: Belgium

Fritz!Box Homeserver

Post by dbonjean »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by zebrafilm</i>
<br />@enver: Ik heb geen plugin gezien voor HS en Fritzbox maar wil het best proberen. Ik had ooit wel een plugin op mijn Win Home Server draaien die alle telefoon gesprekken liet zien.
Verder is de openingspagina van de Fritsbox zo snel dat ik meestal direct daar kijk.
Het is gemaakt voor 'simpele' gebruikers en dus overzichtelijk gehouden. Nadeel dat je als Geek soms niet ale settings kan vinden die je zoekt.

@Erik: Ja ik heb een deurbel systeem wat gewoon als analoge telefoon werkt, als men aanbelt gaan alle telefoons over, kun je opnemen, kletsen en met code 55 de deur openen. Als je een bel hebt met meerdere knoppen, kun je ze ook instellen als code lock. Met een bepaald ritme bellen opent mijn deur ook. Best handig.


<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Post Reply

Return to “Homeseer Fritz!box Plugin Forum”