MCT-100 en RFXCOM

Forum over de RFXCOM plugin (DUTCH forum)

Moderator: b_weijenberg

Post Reply
User avatar
Willem4ever
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 805
Joined: Mon Oct 30, 2006 3:48 pm
Location: Uithoorn / Netherlands

MCT-100 en RFXCOM

Post by Willem4ever »

Ik heb een viertal MCT-100 waarvan ik er twee met twee inputs gebruik. De laatst geinstalleerde geeft geen keep-alives op het tweede address (dat wordt door de rfxcom ontvanger gedaan dacht ik) Ik heb in het totaal 21 visonic devices binnen homeseer aangemaakt.

Vraag: Is er een limit op het aantal devices dat door het rfxcom kastje kan worden onthouden ?
User avatar
b_weijenberg
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1744
Joined: Sun May 14, 2006 4:32 pm
Location: Netherlands

MCT-100 en RFXCOM

Post by b_weijenberg »

Ja, er kunnen 50 aux sensors onthouden worden. Nu kan het zo zijn dat in de loop der tijd een hoeveelheid verminkt berichten ontvangen zijn en dat die de plaatsen ingenomen hebben. Je kunt RFreceiver even gebruiken (stop HS) en de Aux sensors in de receiver wissen. je kunt nu HS weer starten en loop dan even alle sensors langs die een aux contact gebruiken en forceer een transmit op de aux sensor of door het kastje open te schroeven (tamper geeft ook een aux signaal).
User avatar
Willem4ever
Global Moderator
Global Moderator
Posts: 805
Joined: Mon Oct 30, 2006 3:48 pm
Location: Uithoorn / Netherlands

MCT-100 en RFXCOM

Post by Willem4ever »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by b_weijenberg</i>
<br />Ja, er kunnen 50 aux sensors onthouden worden. Nu kan het zo zijn dat in de loop der tijd een hoeveelheid verminkt berichten ontvangen zijn en dat die de plaatsen ingenomen hebben. Je kunt RFreceiver even gebruiken (stop HS) en de Aux sensors in de receiver wissen. je kunt nu HS weer starten en loop dan even alle sensors langs die een aux contact gebruiken en forceer een transmit op de aux sensor of door het kastje open te schroeven (tamper geeft ook een aux signaal).
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Zijn de settings permanent of helpt uit - aan zetten ook
Post Reply

Return to “Homeseer Rfxcom Plugin Forum”