Gezocht: videoserver

Forum: Do you have somethings to sell regarding Home Automation you put it here.
Jeroen Bartels
Advanced Member
Advanced Member

Post by Jeroen Bartels »

Je kan zowieso UTP kabel als scartkabel (Composiet video) gebruiken. Zo heb ik zelf 15 meter UTP tussen mij HDD recorder beneden en LCD op de slaapkamer zitten. Prima beeld op een 32" scherm, dus dan zal dat voor een deurcamera helemaal prima gaan.

@ Zebrafilm: Ik heb zojuist ook een aviosys gekocht en wil ook een minicamera in de deur monteren. Heb jij al een camera uitgekozen of heeft iemand een suggestie. Wel beetje budget hoor ;-)

Jeroen
Bastiaan
Senior Member
Senior Member

Post by Bastiaan »

Jeroen ik had hier nog twee kleine pinhole camera's liggen vandaar het idee achter de test. Heb ze nu even aan een monitor gehangen maar geen vsn beide zijn meer ok. Ook zojuist een AXIS 2007W voor 150 euro gevonden dus ik twijfel of ik uberhaupt nog aan een IPserver moet. Denk dat ik inderdad maar een Aviosys moet doen voor dit experiment alhoewel ik nu al weet dat ik er waarschijnlijk spijt van krijg...

Net mijn SIP script aangepast zodat ik een lamp aan kan laten gaan als er iemand de deurbel gebruikt, dan ben ik ook van het nachtzicht probleem af aan de voorkant. Laatik meteen de video camera mee draaien en opnemen.

Image

Ik weet niet meer hoe ik eraan kom maar dit soort moet echt op veel plekken voor weinig te vinden zijn. Bij Conrad zie ik ze al vanaf 40 euro (z/w)
Post Reply

Return to “For Sale Forum (Dutch allowed)”