ViliV 4,5" - UMPC / MID

Forum about all kind of Touchpanels & Displays.
r_255
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 621
Joined: Wed Jun 11, 2008 9:39 pm
Location: Netherlands

ViliV 4,5" - UMPC / MID

Post by r_255 »

Mischien dat je hier nog wat nuttige dingen voor je nieuwe beestje kan vinden.

http://forum.pocketables.net/forumdisplay.php?f=92

Leuk zo naast die Cowon.... ook een verzamelaar ? ;)

PS: http://forum.pocketables.net/showpost.p ... stcount=59
je antwoord op je video probleem ( hoop ik )
msi650
Starting Member
Starting Member
Posts: 6
Joined: Tue Jul 28, 2009 7:39 pm
Location: Netherlands

ViliV 4,5" - UMPC / MID

Post by msi650 »

Ik heb het gedeeltelijk werkend gekregen maar ik heb niet alles opgevolgd wat is aanbevolen. 720p films draait alles behalve soepel en aan 1080p hoef ik niet eens aan te denken. Kijk morgen wel hoe ver ik er mee kom.

Altijd lief, een foto van de S5 en Q5W die gebroederlijk naast elkaar staan ^^

Ik ben nog maar net begonnen met het verzamelen van MID's en PMP's. De volgende op mijn lijstje zijn de Cowon A3 en de Pandora console. De A3 is al een tijdje uit maar het heeft wel een functionaliteit dat bij andere gadgets ontbreekt, het is namelijk ook te gebruiken als HD recorder. Video weergave schijnt nog beter te zijn dan de Cowon Q5W. Terwijl de Q5W video weergave weer beter is dan de S5.
De Pandora console moet nog uitkomen maar het schijnt wel de ultieme draagbare spel console te worden. De underground community heeft al een aantal emulators draaiend, waaronder de Dreamcast en de PSP. Draait op linux en heeft ook 3g ondersteuning. Het is eigenlijk een MID dat geschikt is gemaakt als "gameboy" ^^

Heb jij trouwens de gps al werkend gekregen?
msi650
Starting Member
Starting Member
Posts: 6
Joined: Tue Jul 28, 2009 7:39 pm
Location: Netherlands

ViliV 4,5" - UMPC / MID

Post by msi650 »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Esteban</i>
<br />Leuk ding, dacht even dat ze eindelijk een scherm hadden met een betere res maar helaas deze is ook 800x480, niet 1024x600.

Ciao,
Esteban
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

De max res is 1024x768
Esteban
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 677
Joined: Sun Jan 13, 2008 6:39 pm
Location: Netherlands

ViliV 4,5" - UMPC / MID

Post by Esteban »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by msi650</i>
De max res is 1024x768
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Hi msi650,

The confusion arose from the fact that in the video (where the product is on display) the sign clearly indicated a lower resolution.

That being said, although the Viliv can maybe display 1024x768, it hasn't got a 1024x768 LCD panel. 1024x768 is a 4:3 aspect-ratio, and this device clearly has an LCD panel with a 16:9 /16:10 aspect-ratio, hence the 1024x600 native resolution.

Ciao,
Esteban
msi650
Starting Member
Starting Member
Posts: 6
Joined: Tue Jul 28, 2009 7:39 pm
Location: Netherlands

ViliV 4,5" - UMPC / MID

Post by msi650 »

Hi Esteban,

Je hebt helemaal gelijk ^^
msi650
Starting Member
Starting Member
Posts: 6
Joined: Tue Jul 28, 2009 7:39 pm
Location: Netherlands

ViliV 4,5" - UMPC / MID

Post by msi650 »

Kan eindelijk 720p en hoger afspelen. Video weergave is rete scherp en het is niet langer meer een lego voorstelling ^^
r_255
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 621
Joined: Wed Jun 11, 2008 9:39 pm
Location: Netherlands

ViliV 4,5" - UMPC / MID

Post by r_255 »

Ja die directshow filters is nog een heel gedoe en hoe meer hoe beroerder het wordt!
Post Reply

Return to “Touchpanels, Displays & UMPC devices.”