Vandaag een Fritzbox 7050 gekocht via MP. Na wat configuratie perikelen, heb ik de Fritzbox aan de gang. Voor zover ik kan zien is er voor de 7050 alleen maar een Duitse Firmware beschikbaar en mijn Duits is niet meer wat het zou moeten zijn, dus ik begreep afentoe niet wat er stond...
Maar inmiddels werkt ie als een zonnetje achter mijn Ziggo modem (telefoon aansluiting). Ik gebruik niet de DSL/WLAN/Router functies van de 7050, maar wil alleen monitoren wat de ingaande en uitgaande gesprekken zijn.
Daarna heb ik de FritzBox HS plug-in geïnstalleerd en ik dat werkte al snel perfect. Ik moet je mijn complimenten geven, want dit is een grote stap voorwaarts wat ik vroeger had en inmiddels ook niet meer werkte (dankzij Ziggo).
Er is 1 ding wat ik wel mis, wat ik vroeger wel had, en dat is een telefoonboek functie. De Fritzbox heeft een telefoon boek, maar die gegevens worden niet de plug-in 'opgehaald'. Klopt toch ??
Zijn er plannen om dit toe te voegen en/of hoe doen anderen dit ??
Jaren geleden , in de ISDN tijd had ik zelf een programma-tje icm met de ISDN Capi monitor die de binnenkomende nummers meteen opzocht in het telefoon boek(CD-Foon), dat was helemaal handig.
Ik hoor het wel, maar zoals gezegt, super plug-in en bedankt voor het werkt wat er in zit. En dat terwijl je niet eens een HS gebruiker bent

Groet,
Rien