android, i/e pad, laptop templates maken

Alles m.b.t. HSTtouch (DUTCH forum)

Moderators: TANE, Ruud

Post Reply
nawikre
Member
Member
Posts: 192
Joined: Wed Jan 27, 2010 10:53 pm
Location: Eibergen
Contact:

android, i/e pad, laptop templates maken

Post by nawikre »

Ik ben al een paar dagen bezig met het proberen in te stellen van een hstouch interface voor mijn android telefoon, epad etc.
Ik heb beneden een 19" touchscreen aan de muur hangen waar hstouch designer en client op draait. Deze geeft alles goed weer en werkt goed.
Nu wil ik alleen een hstouch template hebben draaien op mijn samsung gsm. Ik heb hiervoor hstouch (homeseer) geinstalleerd via android market. Ik kan verbinding maken met mijn server, maar zie steeds een andere template als dat ik zelf gemaakt heb.
Dit is ook zo als ik inlog met mijn epad.

Dus mijn vraag is HOE krijg ik voor ieder apparaat/besturingssysteem een eigen hstouch scherm/template te zien die ik zelf heb gemaakt.

alvast bedankt

Iwan
greetz,

Iwan
AshaiRey
Senior Member
Senior Member
Posts: 1310
Joined: Mon Feb 02, 2009 5:27 pm
Location: Netherlands
Contact:

Re: android, i/e pad, laptop templates maken

Post by AshaiRey »

(om het zeker te weten deze logische vraag) Heb je het juiste ip adrs van je server ingesteld? Anders zie je steeds de demo versie namelijk
Bram
mo046
Member
Member
Posts: 186
Joined: Thu Nov 08, 2007 4:12 pm
Location: Netherlands

Re: android, i/e pad, laptop templates maken

Post by mo046 »

Als je met je apparaat in de HStouch client verbinding hebt gemaakt met de server, moet je in de HStouch designer het betreffende design openen dat je voor dat apparaat hebt gemaakt. Dan moet je in het menu (ik weet zo snel even niet welk menu, maar dat vind je zo) via "deploy" dit design naar je apparaat zenden. Als je meerdere apparaten hebt moet je het juiste apparaat uitkiezen. Vervolgens wordt op je apparaat dit design geactiveerd (of je moet even via het menu van de client dit design kiezen).
** Maurice **
nawikre
Member
Member
Posts: 192
Joined: Wed Jan 27, 2010 10:53 pm
Location: Eibergen
Contact:

Re: android, i/e pad, laptop templates maken

Post by nawikre »

mo046 wrote:Als je met je apparaat in de HStouch client verbinding hebt gemaakt met de server, moet je in de HStouch designer het betreffende design openen dat je voor dat apparaat hebt gemaakt. Dan moet je in het menu (ik weet zo snel even niet welk menu, maar dat vind je zo) via "deploy" dit design naar je apparaat zenden. Als je meerdere apparaten hebt moet je het juiste apparaat uitkiezen. Vervolgens wordt op je apparaat dit design geactiveerd (of je moet even via het menu van de client dit design kiezen).
Dit was het inderdaad......EERST je apparaat aanmelden op de hstouch server, dan pas 'deploy'.

het werk super....

bedankt
greetz,

Iwan
Post Reply

Return to “Homeseer HStouch Forum”