HS of HS Pro

Homeseer Forum in het Nederlands (DUTCH forum)

Moderator: Ruud

Post Reply
Ruudoost
Starting Member
Starting Member
Posts: 1
Joined: Mon Aug 13, 2012 1:31 pm

HS of HS Pro

Post by Ruudoost »

Beste,

Ik ben al enige tijd aan het rond kijken naar domotica voor in m'n huis. Echter is het maken van een keus erg moeilijk.
Allerlij verschillende technieken enz enz. Ik heb o.a. ook gesproken met een leverancier van Control 4.

Maar kan niet en keuze maken. Als ik dingen zelf wil doen moet ik me volgens mij o.a. bezig gaan houden met HS.
Maar dan wordt de vraag welke versie moet ik hebben wat is verstandig.
Ik wil beginnen met het aansturen van m'n verlichting en rolluiken van somfy. Ook zou ik graag een Logitech harmony 1100 hierin willen betrekken.
Wie kan en wil mij verder helpen, al vast bedankt.

Mvg,
Ruud
keeslamper
Member
Member
Posts: 152
Joined: Wed Apr 11, 2012 11:21 am

Re: HS of HS Pro

Post by keeslamper »

Ruud,

Ik ben ook geen expert maar heb sinds een tijdje HS Pro. Ik heb HS Pro aangeschaft omdat daar al heel veel extra's bijzitten.

Wat je zult moeten overwegen is of je de extra's gaat gebruiken. Het gaat dan met name om plugin's, bijv. Iphone/Ipad plugin server en client, enz. Als je kijkt op de site van Homeseer kun je precies zien wat het verschil is. Als je meerdere plugins achteraf aanschaft ga je al snel over de prijs van HS Pro heen.

Tip voor jou, wacht tot Homeseer weer een 50% korting sale heeft op de software. Gebeurt ongeveer 2x per jaar als ik me niet vergis, en scheelt een hoop geld!

Groet,
Kees
Wim2008
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 718
Joined: Wed Aug 12, 2009 1:42 pm
Location: Eindhoven, Netherlands

Re: HS of HS Pro

Post by Wim2008 »

Ik zou je aanraden HS pro te kopen. Mits je het kunt betalen en er een goede aanbieding is. Meestal wil je later toch nog diverse andere software uitbreidngen doen.
Zie de overzichten van beide pakketten: http://store.homeseer.com/store/HomeSee ... W13C5.aspx

Mvgr Wim :)
Post Reply

Return to “Homeseer algemeen Forum”