Binnenkort is mijn RFXmeter incl. twee sensoren te koop (een zat er op de gasmeter, de andere op kWh meter).
Zodra mijn nieuwe watermeter teller gereed is gaat het de deur uit. Wie heeft er interesse en nog even geduld en doet een mooi bod !
RFXMeter Binnenkort te koop (gereserveerd)
- Willem4ever
- Global Moderator
Re: RFXMeter Binnenkort te koop
Heb op zich wel interesse !
Kan ik deze gebruiken op een kWh meter met roterende schijf ?
Kan ik deze gebruiken op een kWh meter met roterende schijf ?
HomeSeer - PlugWise - RFXComm - Philips Pronto TSU9800/9600/9300
- Willem4ever
- Global Moderator
De sensor is voor een knipper ledje bedoeld, dus ik denk het niet.
-
- Member
Als de sensor ook een ledje heeft naast de sensor kan het wel. Zo heb ik zelf een paar jaar mijn data gelogd.
Als de sensor slechts bestaat uit een foto transistor, dan zou je die kunnen verbouwen door een een ledje bij te plaatsen. Of je besteld los de juiste sensor met led.
Als de sensor slechts bestaat uit een foto transistor, dan zou je die kunnen verbouwen door een een ledje bij te plaatsen. Of je besteld los de juiste sensor met led.
- Willem4ever
- Global Moderator
Net ge-checked, een met ledje (zat op de gasmeter) en een zonder ledje (zat op de kWh) meter,
Hi there,
I will buy this, can you email tsfftf _ @ _ yahoo _ com to negotiate a price, thanks.
I will buy this, can you email tsfftf _ @ _ yahoo _ com to negotiate a price, thanks.
-
- Starting Member
Hallo Willem,
Ook ik heb intresse in jou rfxmeter. Sinds kort ben ik aan het spelen met domoticz in combinatie met rfxcom en een weerstation.
Als ik het goed heb gezien heb je vergelijkbare meters voor electra (licht puls) en gas (reflectie), dus het setje zou ik zo kunnen inzetten.
Tot nu toe heb ik zitten wachten op de nieuwe rfxmeters die in dit kwartaal beschikbaar moeten komen maar heb op mijn mailtjes nog geen reactie gehad.
Ik heb geen idee wat deze set normaal gekost heeft dus vindt het lastig om een bod te doen.
Mocht je al een richtprijs hebben dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Martijn van Dijk
Ook ik heb intresse in jou rfxmeter. Sinds kort ben ik aan het spelen met domoticz in combinatie met rfxcom en een weerstation.
Als ik het goed heb gezien heb je vergelijkbare meters voor electra (licht puls) en gas (reflectie), dus het setje zou ik zo kunnen inzetten.
Tot nu toe heb ik zitten wachten op de nieuwe rfxmeters die in dit kwartaal beschikbaar moeten komen maar heb op mijn mailtjes nog geen reactie gehad.
Ik heb geen idee wat deze set normaal gekost heeft dus vindt het lastig om een bod te doen.
Mocht je al een richtprijs hebben dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Martijn van Dijk
Ik ben zeer geinteresseerd. Ik zat aan 60 euro te denken.
- Willem4ever
- Global Moderator
Ik zal eea afhandelen in volgorde van reageren - en hou er rekening mee dat het nog even kan duren voordat de rfxmeter echt vrij komt.
-
I will handle in order of response and remember it can take a while before the rfxmeter becomes available,
-
I will handle in order of response and remember it can take a while before the rfxmeter becomes available,